j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Aner ikke om hu har mensen, men en eller annen kilde for bloduttapping må hu har. Ingen er naturlig så bleike. Om det er hennes skyld at hu er stygg eller ikke, bryr meg så langt det er mulig å stikke en pinne opp i analen min. Kjærringa har en ufyselig personlighet, og da har jeg null problemer med å slenge dritt mot/etter hu. Modent. Vel, så lenge det får deg til å føle deg bedre så.. Om du tar essensen av det Nyhus skriver ser du at det er ganske modent. Siden du tydeligvis ikke gjør det.. du er moden, Demille.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vel, så lenge det får deg til å føle deg bedre så.. "åh nei, nyhus er slem mot ei jente. Grøss og gru!". Tro meg. Hu fortjener det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Om du tar essensen av det Nyhus skriver ser du at det er ganske modent. Siden du tydeligvis ikke gjør det.. du er moden, Demille.. All hail the allmighty Jonas. Or shut the fuck up. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Argh! Kan ikke steam glimte til med stabil og rask nedlasting for en gangs skyld? Jeg vil spille joooo Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Om du tar essensen av det Nyhus skriver ser du at det er ganske modent. Siden du tydeligvis ikke gjør det.. du er moden, Demille.. Auda. Men, whosj. Nyhus er sikkert en reflektert og moden gutt. Jeg bare likte ikke mensen kommentaren. Jeg har sikkert mensen selv elns. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Lars: Du vet at det går mye raskere om du ser på progresjonslinja? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg blir ikke sånn gretten jeg. Litt mer morderisk kind of. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kan ikke være slem mot oss av det svake kjønn, Nyhus :< Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Pøh, frekk kjeft er det som regel dere som har. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nyhus er sikkert en reflektert og moden gutt. I r older than u =D=D=D=D=D=D=D=D==D=D=D=D=D=D==D=D=D=D=D=D=D=D!!!!!!!!=!=X=X=X!!!!=X=X=!!! Jeg bare likte ikke mensen kommentaren. Jeg har sikkert mensen selv elns. hvorfor i helvete tar jenter seg så nær av "mensenkommentarer"? Herlighet så care det er. Eneste grunnen til at jeg nevnte mensen mtp blodfattig var at ei jeg gikk på vgs med var blodfattig nettopp fordi hu mista så mye blod under menstrasjon. Det var ikke fordi jeg synes mensen er absurd morsomt. Bacon, tiss, bæsj, spærm, 2girls1cup, promp, lemonparty, rumpehår, tubgirl og jan simonsen er morsomt, ikke mensen. Mensen er ufattelig ekkelt. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Hei Skarstad Nå skal jeg sove. Nyhus: Unnskyld da, virka sånn. Usaklighet er herlig, Eplefe. Endret 12. mars 2008 av Demille Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Pøh, frekk kjeft er det som regel dere som har.Jeg kan ikke snakke for alle jentene her, men jeg er alltid høflig og saklig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg kan ikke snakke for alle jentene her, men jeg er alltid høflig og saklig. I lol'd. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Noen som vil være med å lage film ut av en Torture Division-tekst? I must be your loveEternal messy love I kill becoz I care Your flesh will not be shared My knife inside your head You look so good when dead Torture - your pain is sweet I put my gun in deep Kunne blitt en kos horrorfilm det der. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg trenger ny harddisk. Noen som tilfeldigvis har kjøpt en ufattelig bra og billig en i det siste? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Noen som vil være med å lage film ut av en Torture Division-tekst? I put my gun in deep Kunne blitt en kos horrorfilm det der. Pistol + jentetiss? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg kan ikke snakke for alle jentene her, men jeg er alltid høflig og saklig. Vel, jeg har en aldri så liten mistanke om at brukermassen her ikke er reprenentativ for samfunnet ellers. Hei Skarstad Hei! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Pistol + jentetiss? Jeg tør spekulere i at "gun" er et synonym for noe annet enn en pistol, men om det faktisk skal være en pistol, ville det være enda bedre =D "ohhh, det var godt" *stønne stønne* "hæ, hva faen, en glock?!?!?!!" *PANG* "ahh ahh, livmorra mi!!!" Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Pistol + jentetiss? Jeg tør spekulere i at "gun" er et synonym for noe annet enn en pistol, men om det faktisk skal være en pistol, ville det være enda bedre =D "ohhh, det var godt" *stønne stønne* "hæ, hva faen, en glock?!?!?!!" *PANG* "ahh ahh, livmorra mi!!!" Pistol-strap-on. Pakker.. kjedelig! Har ikke nok plass! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 "ohhh, det var godt" *stønne stønne* "hæ, hva faen, en glock?!?!?!!" *PANG* "ahh ahh, livmorra mi!!!" Minner meg om American Psycho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg