Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Aner ikke om hu har mensen, men en eller annen kilde for bloduttapping må hu har. Ingen er naturlig så bleike.

Om det er hennes skyld at hu er stygg eller ikke, bryr meg så langt det er mulig å stikke en pinne opp i analen min. Kjærringa har en ufyselig personlighet, og da har jeg null problemer med å slenge dritt mot/etter hu.

Modent.

Vel, så lenge det får deg til å føle deg bedre så..

Om du tar essensen av det Nyhus skriver ser du at det er ganske modent. Siden du tydeligvis ikke gjør det.. du er moden, Demille..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du tar essensen av det Nyhus skriver ser du at det er ganske modent. Siden du tydeligvis ikke gjør det.. du er moden, Demille..

Auda. :(

Men, whosj. Nyhus er sikkert en reflektert og moden gutt. Jeg bare likte ikke mensen kommentaren. Jeg har sikkert mensen selv elns.

Lenke til kommentar
Nyhus er sikkert en reflektert og moden gutt.

I r older than u =D=D=D=D=D=D=D=D==D=D=D=D=D=D==D=D=D=D=D=D=D=D!!!!!!!!=!=X=X=X!!!!=X=X=!!!

Jeg bare likte ikke mensen kommentaren. Jeg har sikkert mensen selv elns.

hvorfor i helvete tar jenter seg så nær av "mensenkommentarer"? Herlighet så care det er. Eneste grunnen til at jeg nevnte mensen mtp blodfattig var at ei jeg gikk på vgs med var blodfattig nettopp fordi hu mista så mye blod under menstrasjon. Det var ikke fordi jeg synes mensen er absurd morsomt. Bacon, tiss, bæsj, spærm, 2girls1cup, promp, lemonparty, rumpehår, tubgirl og jan simonsen er morsomt, ikke mensen. Mensen er ufattelig ekkelt.

Lenke til kommentar
Pistol + jentetiss?

Jeg tør spekulere i at "gun" er et synonym for noe annet enn en pistol, men om det faktisk skal være en pistol, ville det være enda bedre =D

"ohhh, det var godt" *stønne stønne* "hæ, hva faen, en glock?!?!?!!" *PANG* "ahh ahh, livmorra mi!!!"

Lenke til kommentar
Pistol + jentetiss?

Jeg tør spekulere i at "gun" er et synonym for noe annet enn en pistol, men om det faktisk skal være en pistol, ville det være enda bedre =D

"ohhh, det var godt" *stønne stønne* "hæ, hva faen, en glock?!?!?!!" *PANG* "ahh ahh, livmorra mi!!!"

Pistol-strap-on. :D

Pakker.. kjedelig! Har ikke nok plass!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...