Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Holdt på å kjøpe en boks trøndersodd igår..men ombestemte meg. Burde jeg? Dere som er trøndere?

Ikke hvis du vil ha noe som smaker sodd. Da kjøper du spann.

Hvis du vil ha en helt ok god grønnsakssuppe med litt kjøtt, og mye salt, så kan du fint kjøpe boks.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Joda, men det er noe som byr meg imot å spise suppe som var kokt for flere måneder siden og puttet i en metallboks.

Du velger såklart ikke hermetikkvarianten, det gjelder uansett mat.

Lenke til kommentar

Hvorfor snakkes det så ofte om sodd her egentlig?

Det gjør meg så sulten. Kanskje jeg skal ha det til uka, men da må jeg nesten invitere noen på middag :/

Spiste skikkelig hjemmelaget sodd da jeg besøkte en venn i Trondheim,faen hvor godt det var.

Nå ble jeg også sulten....

:grumpy:

Lenke til kommentar

hvordan får man drittunger til å ta i et tak?

snakker hans 15-årsfest, ikke gadd han hjelpe til noe serlig når vi mekka mat og sånt (og jeg tenke at hvis jeg tok en tørn før festen slapp jeg etterpå), og når de skulle rydde etterpå presterte de å spre knust potetgull over hele stedet, så bomba ut.

kommer hjem etter motorsportfestivalen på rudskogen, er sleten, halvdøv(er tøff uten ørepropper ved redbullbilen jeg) og med vondt i ryggen. Deretter drar mamma alle ned for å rydde, jeg kommer med tre jobber til jubelanten, første var ikke sånn jobb han ville ha, nr. 2 var for kjedelig og nr 3 var for tung.

Og når jeg endelig får han til å støvsuge sofaer slår min elstebrors komandoinstingt inn, da skal brått lillebror ut å bære tomflasker.

og sånn fortsatte det til vi var ferdig.

Jeg gleder meg til å flytte ut.

Lenke til kommentar

Spiste skikkelig hjemmelaget sodd da jeg besøkte en venn i Trondheim,faen hvor godt det var.

Nå ble jeg også sulten....

:grumpy:

Det er selvfølgelig det aller beste!

Man får forresten uuuutrolig god god sodd hvis man drar til klosterrestauranten på Tautra. Pluss at det er koselig der.

Lenke til kommentar

kan noen skyte admins i gruppa bak Artige? noe så lattelig, skulle tro de har et kvalitetsnett som stopper det bra og holder det unna nettet.

Hvorfor ikke ignorere det du misliker?
Lenke til kommentar

første var ikke sånn jobb han ville ha, nr. 2 var for kjedelig og nr 3 var for tung.

Dette oppsummerer tankegangen til 40% av befolkningen. :)

noen mulighet for å bli kvitt de 40%?

kan noen skyte admins i gruppa bak Artige? noe så lattelig, skulle tro de har et kvalitetsnett som stopper det bra og holder det unna nettet.

Hvorfor ikke ignorere det du misliker?

Klarer ikke, spesielt iritert over den softball/ paintballkrigen.

de bruker de samme argumentene igjen og igjen, for så å lage en oppsettning mot hverandre som ikke stemmer :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...