Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Orkidéer er ufattelig pene blomster, men de lukter ikke videre innbydende.

Du får komme på besøk hjem til meg. Vi har et par. Og jeg bruker ikke å lukte på dem. Virker poengløst når de er så pene å se på. :)

Lenke til kommentar
Hei pus. Lang dag?

Alt for lang. Gikk fort, men jeg er kvalm og uggen. Dessuten gadd ikke sjefen gjøre no særlig i dag virket det som, dyttet alt ned på meg. God jeg hadde Hilde der, så jeg kunne dytte det ned på hu =D

Jævla megga fortjener det. Stygg, sjølvgod og blodfattig. Greit å ha mensen, men en skal da for faen ikke tappe seg helt.

Lenke til kommentar
Alt for lang. Gikk fort, men jeg er kvalm og uggen. Dessuten gadd ikke sjefen gjøre no særlig i dag virket det som, dyttet alt ned på meg. God jeg hadde Hilde der, så jeg kunne dytte det ned på hu =D

Jævla megga fortjener det. Stygg, sjølvgod og blodfattig. Greit å ha mensen, men en skal da for faen ikke tappe seg helt.

Bare man kan lesse ting over på noen andre går det egentlig greit, Kvalmen fikser et par baconbiter, om du har det tilgjengelig =D

Lenke til kommentar

Hadde hun faktisk mensen, eller er det bare noe du sier?

Det at hun er stygg er sikkert ikke hennes egen feil.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Kvalmen fikser et par baconbiter, om du har det tilgjengelig =D

Jeg har 5kg bacon i fryseren <3

Hadde hun faktisk mensen, eller er det bare noe du sier?

Aner ikke om hu har mensen, men en eller annen kilde for bloduttapping må hu har. Ingen er naturlig så bleike.

Om det er hennes skyld at hu er stygg eller ikke, bryr meg så langt det er mulig å stikke en pinne opp i analen min. Kjærringa har en ufyselig personlighet, og da har jeg null problemer med å slenge dritt mot/etter hu.

Lenke til kommentar
Aner ikke om hu har mensen, men en eller annen kilde for bloduttapping må hu har. Ingen er naturlig så bleike.

Om det er hennes skyld at hu er stygg eller ikke, bryr meg så langt det er mulig å stikke en pinne opp i analen min. Kjærringa har en ufyselig personlighet, og da har jeg null problemer med å slenge dritt mot/etter hu.

Modent.

Vel, så lenge det får deg til å føle deg bedre så..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...