Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Awww yeah. Hvor stod du hen? 3. rad til venstre her. Følte veldig at de spilte bare noen få minutter. Setlista gikk aaaalt for fort.

Ehe, oppdaget Alcest på Spotify før idag gjennom Forumkaféen. Har ikke vært på konserten i Oslo om det var det du tenkte på.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Awww yeah. Hvor stod du hen? 3. rad til venstre her. Følte veldig at de spilte bare noen få minutter. Setlista gikk aaaalt for fort.

Ehe, oppdaget Alcest på Spotify før idag gjennom Forumkaféen. Har ikke vært på konserten i Oslo om det var det du tenkte på.

Awwww... ser den. No stress. De dukker faktisk opp i Oslo igjen om 2-3 måneder som oppvarming for Katatonia.

Lenke til kommentar

Hehe, ser den ja. Jaja.. Har ikke smakt slik pai, men høres jo godt ut :)

Jeg aner ikke hva som hjelper best til sår hals.

Blæ, nå fikk jeg lyst til å drikke også.. Men denne helgen må jeg opp tidlig osv :/

Det er fantastisk. Mamma lager en som er kjempegod. Den blir alltid fort oppspist, for å si det sånn. :)

Nei, da er vi to. Har gått i iskrem, whisky, cognac, doc halslinser, cosylan, div. hostemiksturer og te i kveld, men null og niks. Må vel sove sittende i natt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Bringebær, solbær, rips, kirsebær, minijordbær. Skal bli både syltetøy og saft. :D Minijorbærene er visst både rød og hvite i fargen.

Lenke til kommentar

Sexylubb1, hadde du skrevet om vinen litt tidligere hadde det vært hinting, men nå endte jeg på cupcakevors og Finnegan's i stedet.

Vel, jeg har fortsatt vinflaska. (Uåpnet og med innhold).

I dag har jeg jobb, og så pizza- og b-filmkveld med to venninner som skal utveksles dette semesteret. :<

Vi skal se Rocky Horror, Noe Helt Annet og Clue. Lykke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...