Lycantrophe Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 PRRSHH STAY FRESH Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Gjengen med fnisende småjenter på raden foran oss gjorde sitt beste for å ødelegge kinoopplevelsen vår, men vi stoppet de ved å kaste popcorn på de stygge ansiktene deres og sparke de hardt i ryggen. Bare til å si: "HOLD KJEFT!" Annet som er irriterende er folk som faen ikke klarer å ha igjen kjeften når de stapper i seg popcorn. Hører det lange veien. Og folk som skal preike under hele filmen. Munndiare deluxe. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Bra jobba. Hater fnisejenter på kino. Og kjepphøye ungdomsgutter. Og folk som sitter med mobilen hele tida. Derfor jeg hater å gå på kino. Alltid masse dritsekker som burde blitt hengt foran lerretet. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Slemt? Er du en av de? Jeg betaler ikke nesten 100 kroner for å sitte å irritere meg over andre i to timer. Hadde de sittet rett foran meg skulle jeg «uheldigvis» mistet hele boksen med popcorn over de. Da hadde de fått noe å fnise av. Hihihi, fnise fniiiiiiis, thihihi. Så klart er jeg en av de, mohahaha.. Neida, jeg er nok ikke det. Irriterer meg over slike selv!! Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Du veit at livet er herlig når man har noen godsaker som venter på postkontoret. Velkommen til Norge, perfekt land på alle mulige måter. Røde kan bare holde kjeft. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Bra jobba. Hater fnisejenter på kino. Og kjepphøye ungdomsgutter. Og folk som sitter med mobilen hele tida. Og passiv-aggressive folk som nekter å si ting rett ut, men danser rundt grøten i dagevis. Og folk som ikke kan parkere. Lærere som ikke kan forklare. Folk som tilsynelatende er perfekte og ikke har ett eneste jævla problem i hele denne verden. Og parkeringsvakter! Og enslige mødre på 20 år som skal på fjellet og sitter i akkurat samme vogn på toget som deg og drikker når du prøver å sove. Og sikkerhetskontroller. Og tollere!!! Folk som snakker med bløde konsonander. Folk på kunderservice som ikke ANER hva de prater om. Telefonselgere! Tannleger... 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Du veit at livet er herlig når man har noen godsaker som venter på postkontoret. Velkommen til Norge, perfekt land på alle mulige måter. Røde kan bare holde kjeft. Perfekt land ødelagt av idioter. Hva faen har du på posten? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Liker heller ikke kino sånn supermye, men har faktisk vært på et par de siste ukene. Men i mindre saler og på filmer som har gått en stund. Var ikke mye bråk og støy da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Og passiv-aggressive folk som nekter å si ting rett ut, men danser rundt grøten i dagevis. Og folk som ikke kan parkere. Lærere som ikke kan forklare. Folk som tilsynelatende er perfekte og ikke har ett eneste jævla problem i hele denne verden. Og parkeringsvakter! Og enslige mødre på 20 år som skal på fjellet og sitter i akkurat samme vogn på toget som deg og drikker når du prøver å sove. Og sikkerhetskontroller. Og tollere!!! Folk som snakker med bløde konsonander. Folk på kunderservice som ikke ANER hva de prater om. Telefonselgere! Tannleger... Stakkars parkeringsvakter da. Alle hater dem Jeg har bestemt meg for å elske dem, bare for å balansere det litt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Og parkeringsvakter! Fikk bot i Oslo på tirsdag. 810 kroner?! Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Og passiv-aggressive folk som nekter å si ting rett ut, men danser rundt grøten i dagevis. Og folk som ikke kan parkere. Lærere som ikke kan forklare. Folk som tilsynelatende er perfekte og ikke har ett eneste jævla problem i hele denne verden. Og parkeringsvakter! Og enslige mødre på 20 år som skal på fjellet og sitter i akkurat samme vogn på toget som deg og drikker når du prøver å sove. Og sikkerhetskontroller. Og tollere!!! Folk som snakker med bløde konsonander. Folk på kunderservice som ikke ANER hva de prater om. Telefonselgere! Tannleger... Og folk som skal dele høylytt hele livshistorien sin i telefonen på bussen.... God fredagsnatt forumfolk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Stakkars parkeringsvakter da. Alle hater dem Jeg har bestemt meg for å elske dem, bare for å balansere det litt. Den dagen de slutter å oppføre seg om de jobber på provisjon så kanskje folk slutter å hate dem. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Du veit at livet er herlig når man har noen godsaker som venter på postkontoret. Velkommen til Norge, perfekt land på alle mulige måter. Røde kan bare holde kjeft. Perfekt land ødelagt av idioter. Hva faen har du på posten? Vi har det godt. Kan ikke nekte på det. Jeg har 4 tonn kokain vell. Neida, PC-deler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Og folk som skal dele høylytt hele livshistorien sin i telefonen på bussen.... Eller spiller gangsta-rap på den elendige mobilhøyttaleren sin. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Og parkeringsvakter! Parkeringsvakter er hyggelige folk. I alle fall de som er ansatt i kommunen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Eller spiller gangsta-rap på den elendige mobilhøyttaleren sin. Det skjedde en gang på vei hjem fra videregående, og resulterte i en slåsskamp. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Fikk bot i Oslo på tirsdag. 810 kroner?! Rundt 24000 kr om man regner timeslønn da. Skulle vært 100% provisjon så hadde jeg blitt parkeringsvakt på sekundet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Eller spiller gangsta-rap på den elendige mobilhøyttaleren sin. Det skjedde en gang på vei hjem fra videregående, og resulterte i en slåsskamp. Det endte med at du måtte skru av musikken? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Fikk bot i Oslo på tirsdag. 810 kroner?! Rundt 24000 kr om man regner timeslønn da. Skulle vært 100% provisjon så hadde jeg blitt parkeringsvakt på sekundet. Greit nok. Men du er mentalt ødelagt etter 1 uke. Spesielt illsinte østlendinger tar kaka. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Parkeringsvakter i private selskaper er det bare å hate. De har et dårlig rykte av en grunn. De kommunale gjør en viktig jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg