Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjengen med fnisende småjenter på raden foran oss gjorde sitt beste for å ødelegge kinoopplevelsen vår, men vi stoppet de ved å kaste popcorn på de stygge ansiktene deres og sparke de hardt i ryggen.

Bare til å si: "HOLD KJEFT!" :p

Annet som er irriterende er folk som faen ikke klarer å ha igjen kjeften når de stapper i seg popcorn. Hører det lange veien. Og folk som skal preike under hele filmen. Munndiare deluxe.

Lenke til kommentar

Slemt? Er du en av de? Jeg betaler ikke nesten 100 kroner for å sitte å irritere meg over andre i to timer. Hadde de sittet rett foran meg skulle jeg «uheldigvis» mistet hele boksen med popcorn over de. Da hadde de fått noe å fnise av.

Hihihi, fnise fniiiiiiis, thihihi. Så klart er jeg en av de, mohahaha.. Neida, jeg er nok ikke det. Irriterer meg over slike selv!!

Lenke til kommentar

Bra jobba. Hater fnisejenter på kino. Og kjepphøye ungdomsgutter. Og folk som sitter med mobilen hele tida.

Og passiv-aggressive folk som nekter å si ting rett ut, men danser rundt grøten i dagevis. Og folk som ikke kan parkere. Lærere som ikke kan forklare. Folk som tilsynelatende er perfekte og ikke har ett eneste jævla problem i hele denne verden. Og parkeringsvakter! Og enslige mødre på 20 år som skal på fjellet og sitter i akkurat samme vogn på toget som deg og drikker når du prøver å sove. Og sikkerhetskontroller. Og tollere!!! Folk som snakker med bløde konsonander. Folk på kunderservice som ikke ANER hva de prater om. Telefonselgere! Tannleger...
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og passiv-aggressive folk som nekter å si ting rett ut, men danser rundt grøten i dagevis. Og folk som ikke kan parkere. Lærere som ikke kan forklare. Folk som tilsynelatende er perfekte og ikke har ett eneste jævla problem i hele denne verden. Og parkeringsvakter! Og enslige mødre på 20 år som skal på fjellet og sitter i akkurat samme vogn på toget som deg og drikker når du prøver å sove. Og sikkerhetskontroller. Og tollere!!! Folk som snakker med bløde konsonander. Folk på kunderservice som ikke ANER hva de prater om. Telefonselgere! Tannleger...

Stakkars parkeringsvakter da. Alle hater dem :( Jeg har bestemt meg for å elske dem, bare for å balansere det litt.

Lenke til kommentar

Og folk som skal dele høylytt hele livshistorien sin i telefonen på bussen....

God fredagsnatt forumfolk :)

Lenke til kommentar

Du veit at livet er herlig når man har noen godsaker som venter på postkontoret.

Velkommen til Norge, perfekt land på alle mulige måter. Røde kan bare holde kjeft.

Perfekt land ødelagt av idioter.

Hva faen har du på posten?

Vi har det godt. Kan ikke nekte på det.

Jeg har 4 tonn kokain vell.

Neida, PC-deler.

Lenke til kommentar

Fikk bot i Oslo på tirsdag. 810 kroner?!

Rundt 24000 kr om man regner timeslønn da.

Skulle vært 100% provisjon så hadde jeg blitt parkeringsvakt på sekundet.

Greit nok. Men du er mentalt ødelagt etter 1 uke. Spesielt illsinte østlendinger tar kaka.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...