Mchansern Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Noen som vil leke doktor og diagnosere meg over nettet? Jeg er nummen i munnen, nakken er stiv og jeg har ikke sovet på flere dager. Kom gjerne med noe som kan gi meg uføretrygd. AIDS. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Noen som vil leke doktor og diagnosere meg over nettet? Jeg er nummen i munnen, nakken er stiv og jeg har ikke sovet på flere dager. Kom gjerne med noe som kan gi meg uføretrygd. Kokainavhengighet. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ja nettopp. Fix me plx :< Har ikke peiling på sånt Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Faen, Trygve sverget på det var trygt om han hoppet av i svingen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Fornektelse er et klart faresignal. Innrømmelse er et enda klarere signal. Hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Kokainavhengighet. Jeg er ikke avhengig, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Noen som vil leke doktor og diagnosere meg over nettet? Jeg er nummen i munnen, nakken er stiv og jeg har ikke sovet på flere dager. Kom gjerne med noe som kan gi meg uføretrygd. Posttraumatisk stresslidelse grunnet gjentatte seksuelle overgrep. Oh, wait. Det var ikke enda det. Hva burde jeg gjøre? TITS or GTFO.Det er det du BURDE gjøre. Eventuelt lage meg et smørbrød. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 TITS or GTFO. Det er det du BURDE gjøre. Eventuelt lage meg et smørbrød. Minuspoeng for uorginalitet! Hvis du er veldig sulten kan jeg ordne en brødskive med makrell i tomat, men det er alt du får. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Egentlig er jeg mett. Jeg bare syntes det var for lite kvinneundertrykkelse her i dag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det er sant. Men fortvil ikke, det tar seg sikkert opp i morgen. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Egentlig er jeg mett. Jeg bare syntes det var for lite kvinneundertrykkelse her i dag. Oh you didn't. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Må ha det hver dag vet du. Kvinner er som gress. Må slås jevnlig og holdes nede. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hvis du er veldig sulten kan jeg ordne en brødskive med makrell i tomat Du kan bedre enn det... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Du kan bedre enn det... Meh, ikke så sent om kvelden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Gjengen med fnisende småjenter på raden foran oss gjorde sitt beste for å ødelegge kinoopplevelsen vår, men vi stoppet de ved å kaste popcorn på de stygge ansiktene deres og sparke de hardt i ryggen. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Gjengen med fnisende småjenter på raden foran oss gjorde sitt beste for å ødelegge kinoopplevelsen vår, men vi stoppet de ved å kaste popcorn på de stygge ansiktene deres og sparke de hardt i ryggen. slemt lurer forresten på hvordan dere klarte å kaste på ansiktene deres når de satt på raden foran dere Endret 24. august 2012 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Bra jobba. Hater fnisejenter på kino. Og kjepphøye ungdomsgutter. Og folk som sitter med mobilen hele tida. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 slemt Slemt? Er du en av de? Jeg betaler ikke nesten 100 kroner for å sitte å irritere meg over andre i to timer. Hadde de sittet rett foran meg skulle jeg «uheldigvis» mistet hele boksen med popcorn over de. Da hadde de fått noe å fnise av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg