Heddy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg skal drikke vin i morgen.. det hadde vært veldig godt med en i dag!! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Hvem andre her sitter å drikker akkurat nå ? <--- jeg sa vanskelig, litt over ungdomskolematte. Får se men tviler sterkt på den. Haha! Endret 24. august 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Tok en Erdinger. Var visst det jeg hadde. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hvem andre her sitter å drikker akkurat nå ? <--- Skål, min venn. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Viktig å ikke drikke alene. Da er man alkoholiker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg skal drikke vin i morgen.. det hadde vært veldig godt med en i dag!! Du drikker fryktelig mye vin du. Har du tenkt på at du kanskje kan ha et drikkeproblem?Hvordan har du råd til å bøtte slik innpå forresten? Er ikke du student? Eller har du "andre inntektskilder", kanskje? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Tipper det er Hedvig som har starta tråden "Spør en prostituert". Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Viktig å ikke drikke alene. Da er man alkoholiker. Alkoholiker om man drikker alene? Tror du har misforstått, desverre. Selv drikker jeg en gang eller to i måneden. Tar meg gjerne en flaske vin alene, om jeg ikke har "bedre" å gjøre. Ser ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Erdinger er kjempegod. Spesielt Erdinger Dunkel. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Litt langt å dra til Østlandet for gressløk, så jeg tror jeg får holde meg til butikken. Rabarbasyltetøy er greit nok det, men foretrekker pai altså. Med vaniljeis. mMmm ... Så hva hjelper best mot sår hals av Fisherman's og Fisherman's Friend? Hehe, ser den ja. Jaja.. Har ikke smakt slik pai, men høres jo godt ut Jeg aner ikke hva som hjelper best til sår hals. Blæ, nå fikk jeg lyst til å drikke også.. Men denne helgen må jeg opp tidlig osv :/ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Du drikker fryktelig mye vin du. Har du tenkt på at du kanskje kan ha et drikkeproblem? Hvordan har du råd til å bøtte slik innpå forresten? Er ikke du student? Eller har du "andre inntektskilder", kanskje? Pst, det gjør jeg da ikke? Drakk jo litt forrige helg, men det var sammen med mamma, så det tells ikke. Og ikke festa noe i sommerferien faktisk :O Noen glass har det jo blitt, men igjen.. sommerferien tells ikke Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Jeg har vell festet 2 eller 3 ganger hittil i år, inkludert nyttårsaften. Koser meg mer hjemme med 2-4 øl. Håper ikke jeg begynner å bli gammel og kjedelig. Endret 24. august 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Irriterer meg at siteringsvarsel fortsatt ikke virker for meg i denne tråden. Gaaah. Jeg har forøvrig også bare festet 3 ganger i år. Og alle var i utlandet. Så jo, du begynner nok å bli gammel og kjedelig. Endret 24. august 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Irriterer meg at siteringsvarsel fortsatt ikke virker for meg i denne tråden. Gaaah. Rolig nå Hehe Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Fester nesten ingenting lenger selv. Som sagt, drikker 1-2 gang i måneden. Da jeg var 16-17 drakk jeg hver helg, uten unntak. Rart hvordan ting forandrer seg.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Rolig nå Hehe Enkelte brukere virker jo bare å sjekke denne tråden om man faktisk siterer dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Pst, det gjør jeg da ikke? Fornektelse er et klart faresignal. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Enkelte brukere virker jo bare å sjekke denne tråden om man faktisk siterer dem. Kan fort bli mange sider å bla gjennom da, hvis man er borte en stund.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ja nettopp. Fix me plx :< Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Noen som vil leke doktor og diagnosere meg over nettet? Jeg er nummen i munnen, nakken er stiv og jeg har ikke sovet på flere dager. Kom gjerne med noe som kan gi meg uføretrygd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg