Heddy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Vi to er cirka jevnaldrede. Men vi er alle barn her. Lenke til kommentar
Gigahertz Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Nå lo jeg litt. Hyperbol. Men vi er alle barn her. Selvsagt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Får jeg kryss bak navnet mitt hvis jeg ikke gjør det eller?Jeg ringer foreldrene dine Hva må man gjøre for å få sånn stjerneklistremerke? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hva må man gjøre for å få sånn stjerneklistremerke? Suge kuk. Slik fungerte det ihvertfall på min skole... Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Nei, det har du rett i. Nå ser det ut til at jeg kanskje kan slappe av på søndag da, siden det er meldt regn, men blir det ikke det, blir det bærplukking. Rips og solbær for å lage gele og saft. Hehe, koselig da, dere har det i hagen? Husker vi laget ripssaft og ripsgele før. Det er godt Endret 24. august 2012 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 De skal gå på 22:30. Pantheon I tror jeg at jeg skipper. Likte ikke det jeg hørt noe særlig. Natt&Dag-fest i dag da Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hva må man gjøre for å få sånn stjerneklistremerke? Ser du stjernen foran «Daskemann»? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Nei, det har du rett i. Nå ser det ut til at jeg kanskje kan slappe av på søndag da, siden det er meldt regn, men blir det ikke det, blir det bærplukking. Rips og solbær for å lage gele og saft. Hehe, koselig da, dere har det i hagen? Husker vi laget ripssaft og ripsgele før. Det er godt Jepp, rips, solbær, jordbær, stikkelsbær, kirsebær, plommer, epler og rabarbra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ser du stjernen foran «Daskemann»? Woohoo! \o/Neste gang lover jeg å svelge også. Anyhoooo.... Denne fikk meg til å le høyt og hjertelig: http://boards.straightdope.com/sdmb/showthread.php?threadid=160851&perpage=1&pagenumber=1 Les den. Hvis ikke du synes den er morsom hører du hjemme i en konsentrasjonsleir. ... og du er voldteksmann. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jepp, rips, solbær, jordbær, stikkelsbær, kirsebær, plommer, epler og rabarbra. Wow, det får'n si.. Vi har "bare" epler, rabarbra og rips.. Og tomater! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hva må man gjøre for å få sånn stjerneklistremerke? Har ikke det alltid vært seksuelle tjenester? Det lærte i hvert fall jeg på skolen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Woohoo! \o/ Neste gang lover jeg å svelge også. Flink gutt. Anyhoooo.... Denne fikk meg til å le høyt og hjertelig: http://boards.straig...=1&pagenumber=1 Les den. Hvis ikke du synes den er morsom hører du hjemme i en konsentrasjonsleir. ... og du er voldteksmann. Takk for en god latter! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 LOL. Plumbo - Møkkamann Første gang jeg har hørt den, og ja. Jeg bor under en stein. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Den kan funke på en ordentlig fest da Men ikke ellers.. for meg. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Meeeh. Hater fredager, sånn egentlig. Hva gjør resten av verden? Jeg drukner mine sorger i vin (les=heimbrent), haha. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hahahaha, den er bra epic, da. Meeeh. Hater fredager, sånn egentlig. Hva gjør resten av verden? Jeg drukner mine sorger i vin (les=heimbrent), haha. No shit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hva må man gjøre for å få sånn stjerneklistremerke? Har ikke det alltid vært seksuelle tjenester?Det lærte i hvert fall jeg på skolen. Enda et argument for ikke å sende kid-en sin på Steinerskole Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Lite folk som svarte her. Alle er vel på døgnvill eller ute og gjør noe produktivt. Kanskje man skulle gjøre det samme? Lenke til kommentar
settings Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 God aften. kan noen fortelle meg hva som var i den helvetes pakka? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 God aften. kan noen fortelle meg hva som var i den helvetes pakka? Diverse.. Brev, billag, regnskap, ett eller annet kongegreier. Masse brev og dokumenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg