Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De skal gå på 22:30. Pantheon I tror jeg at jeg skipper. Likte ikke det jeg hørt noe særlig.

Jeg synes Pantheon I er middelmådig på skive, men bandet er jævlig bra live. Sett de et par ganger. Sist jeg så de spilte de uten celloisten og leverte en helvetes bra gig, men tror jeg dropper de i dag. Alcest kun!

Men øy, takk for svar!

Lenke til kommentar
Cool story, bro.

60.gif

Jeg har aldri lagt skjul på at jeg bruker dette forumet til å spre om meg med umodne, upassende kommentarer og humor stort sett bare jeg selv finner morsom.

I forbindelse med dette så har du ikke et valid argument for å kritisere min personlighet. Det komiske er blant annet at jeg ikke har, på noen som helst måte, forsøkt å være 'morsom' i denne tråden. Med andre ord, så var kommentaren din kun er forsøk på å irritere meg. :wee:

Endret av Gigahertz
Lenke til kommentar

En ganske merkelig påstand dersom en tar utgangspunkt i mange av dine tidligere kommentarer. På en annen side, så regner jeg med at påstanden din kun er et forsøk på å irritere meg. Det er blant annet relativt liten aldersforskjell mellom Hedvig og meg, med utgangspunkt i det som er skrevet i profilen hennes.

Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd du nettopp hadde begynt å studere. Hørt om Erasmus Montanus?

Lenke til kommentar

I forbindelse med dette så har du ikke et valid argument for å kritisere min personlighet. Det komiske er blant annet at jeg ikke har, på noen som helst måte, forsøkt å være 'morsom' i denne tråden. Med andre ord, så var kommentaren din kun er forsøk på å irritere meg. :wee:

Har jeg kritisert din personlighet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...