Need44speed Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Bare lame shit i pakka jo Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ja, har du peiling? Jeg har peiling. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 I dag er det jo Alcest-dagen. Jaggu. Har du peiling på når Alcest starter? Ja, har du peiling? De skal gå på 22:30. Pantheon I tror jeg at jeg skipper. Likte ikke det jeg hørt noe særlig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 De skal gå på 22:30. Pantheon I tror jeg at jeg skipper. Likte ikke det jeg hørt noe særlig. Jeg synes Pantheon I er middelmådig på skive, men bandet er jævlig bra live. Sett de et par ganger. Sist jeg så de spilte de uten celloisten og leverte en helvetes bra gig, men tror jeg dropper de i dag. Alcest kun! Men øy, takk for svar! Lenke til kommentar
Gigahertz Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Cool story, bro. Jeg har aldri lagt skjul på at jeg bruker dette forumet til å spre om meg med umodne, upassende kommentarer og humor stort sett bare jeg selv finner morsom. I forbindelse med dette så har du ikke et valid argument for å kritisere min personlighet. Det komiske er blant annet at jeg ikke har, på noen som helst måte, forsøkt å være 'morsom' i denne tråden. Med andre ord, så var kommentaren din kun er forsøk på å irritere meg. Endret 24. august 2012 av Gigahertz Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 En ganske merkelig påstand dersom en tar utgangspunkt i mange av dine tidligere kommentarer. På en annen side, så regner jeg med at påstanden din kun er et forsøk på å irritere meg. Det er blant annet relativt liten aldersforskjell mellom Hedvig og meg, med utgangspunkt i det som er skrevet i profilen hennes. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd du nettopp hadde begynt å studere. Hørt om Erasmus Montanus? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 er Alcest 18årsgrense ? Lenke til kommentar
Gigahertz Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd du nettopp hadde begynt å studere. Hørt om Erasmus Montanus? Det er positivt at du "vet bedre". Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 er Alcest 18årsgrense ? Jepp, det er det. Synd for alle under 18 for Alcest var helt sinnsykt bra sist de var i Norge. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 I forbindelse med dette så har du ikke et valid argument for å kritisere min personlighet. Det komiske er blant annet at jeg ikke har, på noen som helst måte, forsøkt å være 'morsom' i denne tråden. Med andre ord, så var kommentaren din kun er forsøk på å irritere meg. Har jeg kritisert din personlighet? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hold opp å krangle nå barn. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Får jeg kryss bak navnet mitt hvis jeg ikke gjør det eller? Lenke til kommentar
Gigahertz Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Har jeg kritisert din personlighet? Ja, jeg tolker dette som personlig og unødvendig kritikk: Jeg var usikker på om du var 11 eller prøvde være morsom. Unødvendig kommentar. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 er Alcest 18årsgrense ? Jepp, det er det. Synd for alle under 18 for Alcest var helt sinnsykt bra sist de var i Norge. Ondskap! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Får jeg kryss bak navnet mitt hvis jeg ikke gjør det eller? Jeg ringer foreldrene dine Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det brydde jeg meg aldri om. Tror nok du må gå litt mer old school. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det brydde jeg meg aldri om. Tror nok du må gå litt mer old school. Pisken? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det brydde jeg meg aldri om. Tror nok du må gå litt mer old school. Ok, du får ikke være med på skoleturen på slutten av året! Lenke til kommentar
Gigahertz Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hold opp å krangle nå barn. Vi to er cirka jevnaldrede. Jeg liker bare ikke at enkelte individer driver med unødvendig personangrep, basert på deres egen subjektive misforståelse. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 deres egen subjektive misforståelse. Nå lo jeg litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg