Espen pai Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ja! Sukkerspinn er det beste jeg vet. Jeg ønsker meg en sukerspinnmaskin. hvor mye koster en slik? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ja! Sukkerspinn er det beste jeg vet. Jeg ønsker meg en sukerspinnmaskin. Ikke jeg, for da vil jeg bokstavelig talt stryke med. Men hadde vært en god død, da Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Skjegg er jo bare digg, da. >.< Natta, Shlashken min. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ja! Sukkerspinn er det beste jeg vet. Jeg ønsker meg en sukerspinnmaskin. Ikke jeg, for da vil jeg bokstavelig talt stryke med. Men hadde vært en god død, da High on sugar! Jeg tror en ordentlig sukkerspinnmaskin må vøre ganske dyr, men det finnes alltids de litt billigere variantene som finnes på biltema. Lurer på om de funker... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg tror en ordentlig sukkerspinnmaskin må vøre ganske dyr, men det finnes alltids de litt billigere variantene som finnes på biltema. Lurer på om de funker... finner ingen på finn.no heller Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 High on sugar! Haha, high on sugar er måten å si det på ja, Blodsukkeret ville blitt til sukkerblod, og jeg ville død =D *skrive opp på lista over mulige måter man kan tenke seg å dø på* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Død av for mye sukker? går det an, da? :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Aces: Er nok mer enn sukkerrusen som hadde tatt livet av Jonas. Espen: Jeg tror jeg har en link til noen som selger dem, men de er ikke billige. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg tror en ordentlig sukkerspinnmaskin må vøre ganske dyr, men det finnes alltids de litt billigere variantene som finnes på biltema. Lurer på om de funker... finner ingen på finn.no heller Sukkerspinnmaskin med Disneymotiv^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Haha, high on sugar er måten å si det på ja, Blodsukkeret ville blitt til sukkerblod, og jeg ville død =D *skrive opp på lista over mulige måter man kan tenke seg å dø på*Kan forestille meg at det hadde vært kvalmende og dø av egnentlig... Espen: Jeg tror jeg har en link til noen som selger dem, men de er ikke billige. link? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Død av for mye sukker? går det an, da? :S Du ville mest sannsynlig blitt en plante. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Du ville mest sannsynlig blitt en plante. Okies, den der må du forklare. o_O Lenke til kommentar
Aces Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Om jeg skaffer meg en slik maskin skal jeg invitere alle på sukkerspinnfest! Små søte Disneysukkerspinnmaskiner til alle. ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Død av for mye sukker? går det an, da? :S Du ville mest sannsynlig blitt en plante. en plante? :O jeg elsker planter! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Du ville mest sannsynlig blitt en plante. Okies, den der må du forklare. o_O Duuuuh, sukker, planter, C6H12O6, fotosyntese, biaaatch en plante? :Ojeg elsker planter! BANSAAAAI-tre. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Duuuuh, sukker, planter, C6H12O6, fotosyntese, biaaatch Hm. Helvete, dere realfagfolk er så. Så merkelige. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hm. Helvete, dere realfagfolk er så. Så merkelige. Herregud, ikke bring inn religion her nå BANSAAAAI-tre. Orkidé Heaven is a place on earth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg