Datasmurf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg burde sikkert ha blitt sendt hjem fra jobb. Tror jeg har smitta tre stykker etter at jeg kom på jobb i morges. Hører hosting og snufsing over på kontorene rundt meg i alle fall. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hørt om inkubasjonstid, smurf? Kom tidlig på jobb og fikk favorittdrikken min i hånden av sjefen. Hjerteee. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Tøffing. Damn right. /me flexer muskler Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Klarer ikke å se greia med kaffe..det smaker jo ikke godt 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Enig der. Skal jeg drikke kaffe, må jeg ha femikaffe med melk og kanskje en liten dæsj sukker. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Phew, vi trakk eksamensgrupper i dag, og jeg kom ikke på gruppe med noen skikkelige fælinger. Og hu ene som er der har jeg jobba mye med før, så vi går bra sammen Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Blir nok ikke mye avslapping med det første. Jobb i morra, så får vi besøk fra Rogaland. Tremenningen min skal gå på FHS her oppe, så pappa inviterte de innom oss for middag og slikt. Lørdag blir det bytur med shopping, middag og kino, og med min flaks skjer det noe på søndag også, som gjør at jeg ikke kan slappe av. Hehe, hørtes ikke så avslappende ut det nei Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Kvalitetskaffe er fantastisk. Det er en hysterisk kompleks drikk, og det finnes en for enhver anledning. Er som øl, vin og kvalitetssprit, og på samme måte som dem, så er det noen som ikke liker det, samme hva de prøver. Og det er helt i orden. Jeg har ikke planer om å konvertere noen, fordi jeg forstår følelsen av å ikke like noe "alle" andre liker. Anbefaler allikevel alle å prøve forskjellige bryggemetoder og god kvalitet av et produkt før de sier at de ikke liker det. Jeg liker ikke friele filterkaffe som har fått stå og svi seg på solbrød i to timer, liksom. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Klarer ikke å se greia med kaffe..det smaker jo ikke godt Det er bittert. Det er ikke så mange andre drikker som har den smaken. Alt er enten søtt eller syrlig. Lenke til kommentar
Gigahertz Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hvorfor i alle dager har jeg fått mange forskjellige Beta-keys til RaiderZ, uten å ha registrert meg for noe slikt tidligere? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Klarer ikke å se greia med kaffe..det smaker jo ikke godt Liker heller ikke kaffe, men brygger Eplefe gav meg var allikevel himmelsk. Rart med det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Blir nok ikke mye avslapping med det første. Jobb i morra, så får vi besøk fra Rogaland. Tremenningen min skal gå på FHS her oppe, så pappa inviterte de innom oss for middag og slikt. Lørdag blir det bytur med shopping, middag og kino, og med min flaks skjer det noe på søndag også, som gjør at jeg ikke kan slappe av. Hehe, hørtes ikke så avslappende ut det nei Nei, det har du rett i. Nå ser det ut til at jeg kanskje kan slappe av på søndag da, siden det er meldt regn, men blir det ikke det, blir det bærplukking. Rips og solbær for å lage gele og saft. Hørt om inkubasjonstid, smurf? Kom tidlig på jobb og fikk favorittdrikken min i hånden av sjefen. Hjerteee. Høres kjent ut, men kan ikke i farten si hva det er. Utdyp. Lenke til kommentar
Gigahertz Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det er vanskelig å studere når jeg vet at Guild Wars 2 lanseres i morgen. :nei2: Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Uten fungerende stasjonær PC er ikke helga lenger det den var. Lenke til kommentar
Gigahertz Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Phew, vi trakk eksamensgrupper i dag, og jeg kom ikke på gruppe med noen skikkelige fælinger. Og hu ene som er der har jeg jobba mye med før, så vi går bra sammen 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=kym-ix2_PXY Fuck. Ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Dere er alle mine barn. http://www.youtube.com/watch?v=69xUOO9Dyus Fuck. Ja. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ReuBms-qZQk FUCK! JAAA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg