Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok ikke mye avslapping med det første. Jobb i morra, så får vi besøk fra Rogaland. Tremenningen min skal gå på FHS her oppe, så pappa inviterte de innom oss for middag og slikt. Lørdag blir det bytur med shopping, middag og kino, og med min flaks skjer det noe på søndag også, som gjør at jeg ikke kan slappe av. :p

Hehe, hørtes ikke så avslappende ut det nei :p

Lenke til kommentar

Kvalitetskaffe er fantastisk. Det er en hysterisk kompleks drikk, og det finnes en for enhver anledning. Er som øl, vin og kvalitetssprit, og på samme måte som dem, så er det noen som ikke liker det, samme hva de prøver. Og det er helt i orden. Jeg har ikke planer om å konvertere noen, fordi jeg forstår følelsen av å ikke like noe "alle" andre liker. Anbefaler allikevel alle å prøve forskjellige bryggemetoder og god kvalitet av et produkt før de sier at de ikke liker det. Jeg liker ikke friele filterkaffe som har fått stå og svi seg på solbrød i to timer, liksom.

Lenke til kommentar

Blir nok ikke mye avslapping med det første. Jobb i morra, så får vi besøk fra Rogaland. Tremenningen min skal gå på FHS her oppe, så pappa inviterte de innom oss for middag og slikt. Lørdag blir det bytur med shopping, middag og kino, og med min flaks skjer det noe på søndag også, som gjør at jeg ikke kan slappe av. :p

Hehe, hørtes ikke så avslappende ut det nei :p

Nei, det har du rett i. Nå ser det ut til at jeg kanskje kan slappe av på søndag da, siden det er meldt regn, men blir det ikke det, blir det bærplukking. Rips og solbær for å lage gele og saft. :p

Hørt om inkubasjonstid, smurf?

Kom tidlig på jobb og fikk favorittdrikken min i hånden av sjefen. Hjerteee.

Høres kjent ut, men kan ikke i farten si hva det er. Utdyp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...