Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Er ikke alle som kan bare få penger fra ingensteder skjønner du. For å ha en sparekonto, så trenger man penger. Men det er ikke alle som har penger. Hardt liv. Det er derfor det er tøft å være voksen. Og ingen får penger fra ingensteder. Man tar dem fra lønna fra sommerjobben eller deltidsjobben og setter dem inn på en sparekonto. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Etter å ha fått seg bil, så er det vanskelig å begynne å ta offentlig transport igjen. Alt for sant. Og for et pengesluk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg merker faktisk at det er enklere å sosialisere på HiOA i kontrast med videregående. Selve årsaken kan selvsagt skyldes av at de jeg studerer med deler de samme interessene som meg, altså data. I tillegg så er kullet ganske variert, alt fra individer på min alder til andre som er over 40 år, det er ganske interessant. Hva studerte du? Multimedieteknologi ved HiNT. Savner det fælt, selv om bachelorgraden hovedsaklig er en noe å ha hengende på veggen sammen med bildene, og dett er dett. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Lenge skal du jobbe i avisa? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Aner ikke. De spør meg om jeg trives og om jeg vil fortsette, og jeg sier ja, så går det noen måneder, så kommer spørsmålet igjen. Antar jeg må ha et offisielt møte med avisa og NAV, men det har ingen av partene klart å få til enda. Enten har redaktøren fri, ellers så har saksbehandleren fri. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Sikkert kjekt å jobbe i ei avis. Kunne tenkt meg en slik jobb selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Det er jo det som er det kjekke med å studere på uni, du kommer automatisk sammen med folk som nødvendigvis har samme interesser som deg, med mindre du søkte helt i ørska bare for å ha noe å drive med de neste 5 årene. Endret 24. august 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Å studere er ideelt; ikke bare møter man mennesker med samme interesser, man får også en kontinuerlig personlig utvikling. I arbeidslivet består så og si alle jobber av å lære seg et sett med oppgaver og når man er kommet dit så bare man repeterer man disse om og om igjen til man går av med pensjon; den personlige utviklingen stopper opp ganske fort. Det gjelder nesten uansett hvilken jobb man har. Hadde jeg hatt nok penger ville jeg bare kuttet ut jobb helt og kun studert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ja, det hadde vært fett å studere igjen. Ikke for det, jeg trives i avisa, men åh, student og festing hele tiden. Leve på røyk, te og iskrem ... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Nå var det ikke først og fremst festingen jeg tenkte på! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det er det jeg forbinder med studentlivet, og hovedsaklig det jeg tenker på. Å gå fra å feste 3-4 dager i uka til å feste 1 gang hver tredje måned er hardt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det er gøy å leve på røyk, jeg spiser alltid filteret når jeg har røykt opp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ha-ha, dere forstår hva jeg mener. Vel, jeg håper nå det. Det er ikke som om jeg nå som jeg lever på snus og smoothie spiser snusen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Mwuhahaha. Ble sendt hjem fra jobb idag Endret 24. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg festet omtrent hver tredje måned da jeg studerte, men så studerte jeg fordi jeg faktisk var interessert i det jeg drev med og ikke bare for å holde ut med en kjip utdanning for å få en god jobb etterpå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Mwuhahaha. Ble sendt hjem fra jobb idag Så, eehh, kult... Hvorfor? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ingen som har en 600w+ PSU til meg? NEIVEL, DA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Faen da, kan det ikke bare bli mandag! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg festet omtrent hver tredje måned da jeg studerte, men så studerte jeg fordi jeg faktisk var interessert i det jeg drev med og ikke bare for å holde ut med en kjip utdanning for å få en god jobb etterpå. Det gjorde da vitterlig jeg også, men så var lærerne våre med ut også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Mwuhahaha. Ble sendt hjem fra jobb idag Så, eehh, kult... Hvorfor? Fordi jeg tjener mer hvis jeg er uføretrygdet. Vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg