Lykke-lita Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Klarer meg fint jeg, egentlig. Men det er litt kjedelig å se at studielånet stadig vokser seg større da.. Og kommer vel en tid ny og bedre bil må kjøpes, større leilighet må ordnes osv.. Skal bli godt med ordentlig lønn ja. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Et sted på østlandet hvor jeg trenger bil Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Fair enough. Bor i Oslo, og bil er bare i veien... vanskelig å finne parkeringsplass og dyrt transportmiddel for å kjøre til og fra jobb. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Trodde det brevet kom digitalt jeg. Kan ikke huske å ha fått et fysisk brev fra de siden 2007. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Fair enough. Bor i Oslo, og bil er bare i veien... vanskelig å finne parkeringsplass og dyrt transportmiddel for å kjøre til og fra jobb. i Oslo kjører jeg ikke frivillig i nærmeste fremtid Har prøvd det, og det var stress. Så ja, skjønner deg godt! Trodde det brevet kom digitalt jeg. Kan ikke huske å ha fått et fysisk brev fra de siden 2007. Nei, man må signere og sende inn før man får pengene.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Har ikke lappen heller, så blir lite kjøring sånn sett. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Kunne aldri bodd i oslo. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hehe, nei da funker t-banen osv bedre! Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg vel kanskje ikke hatt lappen selv heller, hater egentlig å kjøre Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg syns det er greit å bo i Oslo, jeg. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Mye chikas i oslo, eneste positive. Lenke til kommentar
Gigahertz Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ja, jeg føler at det hadde vært ganske greit med arbeid og fast inntekt. Men, med tanke på at jeg nylig startet på HiOA så har jeg nok en lang vei å gå før den tid. Er det noen her som føler det samme? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Nei, man må signere og sende inn før man får pengene.. Ah, huh. Kan jeg ikke huske å ha gjort siden det første året. Har derimot klart å bli forkjøla igjen. Dang nabbit! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Virker som det er mange som er forkjøla nå faktisk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Mye folk nede i storbyene sørpå, mange potensielle smittebærere. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Aw yeah, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Signert gjeldsbrev/ stipendmelding Mottatt Signert brev mottatt fra deg: 23.08.2012 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ah, huh. Kan jeg ikke huske å ha gjort siden det første året. Har derimot klart å bli forkjøla igjen. Dang nabbit! Hm, kanskje du er et heldig unntak da.. Uffda, god bedring! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Virker som det er mange som er forkjøla nå faktisk. Yeah, merker det. Skylder på det varme / kalde været. Og at jeg sover i trekken. Mye folk nede i storbyene sørpå, mange potensielle smittebærere. Mye mulig, jeg holder til sørvest for Trondhjem. Ah, huh. Kan jeg ikke huske å ha gjort siden det første året. Har derimot klart å bli forkjøla igjen. Dang nabbit! Hm, kanskje du er et heldig unntak da.. Uffda, god bedring! Ha-ha, jeg har nok bare fortrengt det. Takk, takk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg syns det er greit å bo i Oslo, jeg. Tomat-Ulf! Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ha-ha, jeg har nok bare fortrengt det. Takk, takk. Hehe, kan fort skje det ja.. Bare hyggelig Slapp av så mye du bare kan så blir du fort bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg