Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og lenge siden du var her nå. Du har ikke vært i India helt til nå?

Niet. Selv om India var nooooooget sprøtt. Mange Indere i India, det skal være sagt.

Den har du også brukt før! Skader selvfølgelig ikke med det gjensyn, da. Hva hadde du valgt, forresten? Jägermeister travel-bag her.

Jeg hadde valgt CD-singel med Sirkus Eliassens "Æ vil bare dans" (signert av den ene duden i Sirkus Eliassen, ikke begge).

Den har du også brukt før! Skader selvfølgelig ikke med det gjensyn, da. Hva hadde du valgt, forresten? Jägermeister travel-bag her.

Nanoteknologen og NRKs comedy writer Mchansern savner deg forresten. Skulle du ut på en helcrazy aften i morgen? Kanskje jeg slenger meg på?

Lenke til kommentar

Er faktisk jeg som betaler han, gitt!

Nanoteknologen og NRKs comedy writer Mchansern savner deg forresten. Skulle du ut på en helcrazy aften i morgen? Kanskje jeg slenger meg på?

Ja, i morgen braker det litt løs. Skal på et lite vors med Sveinung (toyboy78 her på forumet). På lørdag derimot, så braker derimot helvete løs. Da blir det tur til KJEMPEfesten på Chateau Neuf.

Lenke til kommentar

Åh, ventet lenge nå. Sendte inn stipendet i postkassen på mandag, og forsatt ingen penger på konto. Fuck Lånekassen & Posten.

Nei, du har ventet kort. Stikk fingeren i bakken.

Kort? 4 dager, det er helt sykt egentlig. Flere bekjente har fått etter 2 dager. Grusomt å ikke ha penger. Spesielt når man har et helvetes trang til det. Bryte seg inn oss Dustin? Nei, vet rett og slett ikke.

Lenke til kommentar

Stakkar, måttet vente i fire hele dager på stipendet ditt. Har du sjekket at lånekassen har mottatt gjeldsbrevet? Det kan man se på lanekassen.no, forresten. Så vet du det minste når de har mottatt det og betalingen kommer straks-ish.

Har sjekket. Livet er hardt ikke sant. Yeah.

Da er det bare å huske på dette til neste gang, og sørge for at du har en liten sparekonto i bakhånd om du ikke har foreldre som dekker deg. Tøft å være voksen, og sånt.

Er ikke alle som kan bare få penger fra ingensteder skjønner du. For å ha en sparekonto, så trenger man penger. Men det er ikke alle som har penger. Hardt liv.

Heldigvis kommer det til slutt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...