Aces Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Påske!! Jeg skal bare spise masse godteri og mange av de utrolig gode men også kvaøme sjokoladeeggene. Og så skal jeg bli feit! Skikkelig feit. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Påske!! Jeg skal bare spise masse godteri og mange av de utrolig gode men også kvaøme sjokoladeeggene. Og så skal jeg bli feit! Skikkelig feit. du skulle igrunnen treffe meg og ida også sant? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Påske!! Jeg skal bare spise masse godteri og mange av de utrolig gode men også kvaøme sjokoladeeggene. Og så skal jeg bli feit! Skikkelig feit. du skulle igrunnen treffe meg og ida også sant? Og dere drar en tur videre innom Vikingskipet, right? ------ Ta skjegget i kveld, yay or nay? *oppfriskingsbilde* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 åhåhå, to dager igjen.. to dager igjen.. TO DAGER IGJEN TIL PÅSKEFERIEEEEEEEEE..*happeh* Åh. Bare to! Og da er det feeeeest!!!! Yeah! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Påske!! Jeg skal bare spise masse godteri og mange av de utrolig gode men også kvaøme sjokoladeeggene. Og så skal jeg bli feit! Skikkelig feit. du skulle igrunnen treffe meg og ida også sant? Da må dere slå meg i sjokoladeeggspisekonkis^^ Det blir gøy! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Og dere drar en tur videre innom Vikingskipet, right? Snakk med Ida om det Da må dere slå meg i sjokoladeeggspisekonkis^^ Det blir gøy!jeg klarte nesten 2 bokser før jeg kastet opp engang Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Ta skjegget i kveld, yay or nay?[img= http://clvn.net/bilder/meg/skjeggeskjegg.jpg /img] *oppfriskingsbilde* nay. Ta og trim det litt mindre (i omkrets) også sparer du det skikkelig langt fra hakespissen, og skaffer deg sånne "røffe" sølvringer i det. Det er kult. Endret 12. mars 2008 av NgZ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ta skjegget i kveld, yay or nay?http://clvn.net/bilder/meg/skjeggeskjegg.jpg *oppfriskingsbilde* Din tullkuk, nei selvfølgelig. Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Heisann, jeg har litt vondt i brystet i dag jeg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 nay. Ta og trim det litt mindre (i omkrets) også sparer du det skikkelig langt fra hakespissen, og skaffer deg sånne "røffe" sølvringer i det. Det er kult. Det der må du finne et bilde av. Din tullkuk, nei selvfølgelig. b-real har virkelig forstått det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 IKKE RØR DET! Jonas :< Ikke rør det. :< Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Okå, takk, det var alt jeg trengte å vite. Jeg er glad i dere Lenke til kommentar
Aces Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Da må dere slå meg i sjokoladeeggspisekonkis^^ Det blir gøy!jeg klarte nesten 2 bokser før jeg kastet opp engang Wow... du er god! :O Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Wow... du er god! :OALDRI igjen for og si det slik! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Wow... du er god! :OALDRI igjen for og si det slik! Kjenner følelsen. Jeg elsket Jaffa Cakes som liten helt til jeg spiste en hel pakke og kastet opp. Nå rører jeg dem ikke ... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kjenner følelsen. Jeg elsket Jaffa Cakes som liten helt til jeg spiste en hel pakke og kastet opp. Nå rører jeg dem ikke ... jeg klarer utrolige mengder sukkerspinn da Lenke til kommentar
Aces Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kjenner følelsen. Jeg elsket Jaffa Cakes som liten helt til jeg spiste en hel pakke og kastet opp. Nå rører jeg dem ikke ... jeg klarer utrolige mengder sukkerspinn da Ja! Sukkerspinn er det beste jeg vet. Jeg ønsker meg en sukerspinnmaskin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Din tullkuk, nei selvfølgelig.b-real har virkelig forstått det. Yes I have. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg