Bruker-33331 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Hah, Arch Enemy varmet opp for Iron Maiden i spektrum for mange år siden. Jeg hadde aldri hørt om bandet før. De åpna med Enemy Within, som har en ganske lang instrumental-bit i starten. Tenkte jaja, dette høres jo ut som ganske streit powermetal. Så kom ei spretten lita dame hoppende ut på scena. Dette blir jo trivelig tenkte vi alle. Så åpna hun kjeften. *jaws drop to floor* Arch enemy er på mine topp #5. Aldri vært på noen konserter, da. (ever) http://www.youtube.com/watch?v=T7MFZ5RvwDc&feature=related Endret 23. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Det var da jeg hørte de udødelige ordene fra noen fulle finnmarkinger i nærheten: "Her kjæm vi faen mæ heilt fra FINNMARK førr å høre på Meiden, også må vi stå i 45 minutta å høre på denna hælvettes brølekjerringa!" Endret 23. august 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ha-ha-ha! Oh well, jeg kjøpte nettopp CD med Thorr's Hammer. Skal bli digg å høre på når vi kjører på oppdrag på jobb. Moonspell, gammel Korn og Dimmu er greit nok det, men på tide å friske opp med noe nytt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Moonspell ble hakket for emo etter Sin/pecado. Det begynte vel der, egentlig. Det syntes tydeligvis vokalisten også etterhvert, siden han startet et sideprosjekt som var reinbarka black metal. Endret 23. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 HAhaHAhAH. 50 cent skal besøke elkjøp på Lørenskog :!: Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Bounty er det verste som finnes! Æsj! det er en grunn til at kokos sjokoladen er den som alltid blir igjen etter en pose med twist! Bounty er fantastisk. Kokossjokoladen blir alltid spist først når vi åpner en pose twist. Det som ligger igjen er vanligvis den bitre marsipanen, den saken med hasselnøtt og lakrisen. Og så når jeg ikke holder ut lenger, spiser jeg den bitre marsipanen. Resten derimot ... Eww. du tar feil. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Urx21kpsB40&feature=relmfu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg hørte at 50 cent og Nickelback spilte sammen, da kosta billettene 45 cent, da fikk publikum "a nickel back" på prisen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 band navnet deres kommer jo faktisk fra en historie om vekslepenger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Bounty er det verste som finnes! Æsj! det er en grunn til at kokos sjokoladen er den som alltid blir igjen etter en pose med twist! Bounty er fantastisk. Kokossjokoladen blir alltid spist først når vi åpner en pose twist. Det som ligger igjen er vanligvis den bitre marsipanen, den saken med hasselnøtt og lakrisen. Og så når jeg ikke holder ut lenger, spiser jeg den bitre marsipanen. Resten derimot ... Eww. du tar feil. Du og meningen din teller ikke. Moonspell ble hakket for emo etter Sin/pecado. Det begynte vel der, egentlig. Det syntes tydeligvis vokalisten også etterhvert, siden han startet et sideprosjekt som var reinbarka black metal. Mye mulig. Jeg har bare hørt Irreligious, og det kom vel før. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Nickelback-duden og Avril Lavigne skal gifte seg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg skal gifte meg med Avril Lavigne fra 2002. Må bare finne opp en tidsmaskin først. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Avril var/er drithot, da. Digga henne helt siden hun begynte å gro pupper. Musikken bryr jeg meg såklart ikke om. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Avril var/er drithot, da. Digga henne helt siden hun begynte å gro pupper. Musikken bryr jeg meg såklart ikke om. Hun så helt ålreit ut frem til hele rosa streaks i blondt hår-greien tok av. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Nickelback-duden og Avril Lavigne skal gifte seg. æsj 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Derfor 2002-versjonen! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Likte hvordan hun gikk fra posete gutteskateklær til trangere topper og korte skjørt etterhvert som hun vokste diverse steder. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg liker hvordan ingen bryr seg mer om Avril og Nickelback enn de som påstår å hate dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg