Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Runhild Gammelsæther :love:

What the.

Er de aktive fortsatt? Trodde Thorr's ga seg en gang på 90-tallet.

Edit: ah.

Thorr's Hammer reunited in 2009 to play at the Supersonic Festival in Birmingham, England and again in 2010 for The Roadburn Festival in Tilburg. In an interview with Rock-A-Rolla magazine, Runhild Gammelsæter said the band "might make some new music" in the future.[4]

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Tja, problemet kommer om hun ombestemmer seg etterpå...

Jepp, man må virkelig stole på motparten. Hvis man virkelig skal slippe seg løs.

Det meste av BDSM jeg har funnet er f.eks noen kjører en metalpinne gjennom puppen, eller 2 stk som har metalkroker gjennom puppene(og diverse hud). Men faen, finner ikke så mye hvor de bruker knyttnever. Og skikkelig heftige kvelergrep.

Noen tips?

Lars? :p

(Nei, jeg driter i det norske BDSM samfunnet, med mindre de har HQ videoer)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Hm, det minte meg om en sak jeg så for mange år siden. Ei sadokjerring som fikk masse eggeplomme opp i rompa med klyster-sprøyte, så skeit hun det ut igjen (blandet med ganske mye brunt) oppå en pizza. Denne pizzaen ble etterstekt på en bordgrill som sto plassert midt i en ring med japanske menn, som begynte å brekke seg når lukta begynte å spre seg.

Så måtte de spise ett stykke hver uten å kaste opp.

Nå ble jeg sulten.

Lenke til kommentar

Hm, det minte meg om en sak jeg så for mange år siden. Ei sadokjerring som fikk masse eggeplomme opp i rompa med klyster-sprøyte, så skeit hun det ut igjen (blandet med ganske mye brunt) oppå en pizza. Denne pizzaen ble etterstekt på en bordgrill som sto plassert midt i en ring med japanske menn, som begynte å brekke seg når lukta begynte å spre seg.

Så måtte de spise ett stykke hver uten å kaste opp.

Nå ble jeg sulten.

*fortsetter å spise*

Meh.

Lenke til kommentar

Hah, Arch Enemy varmet opp for Iron Maiden i spektrum for mange år siden. Jeg hadde aldri hørt om bandet før. De åpna med Enemy Within, som har en ganske lang instrumental-bit i starten. Tenkte jaja, dette høres jo ut som ganske streit powermetal. Så kom ei spretten lita dame hoppende ut på scena. Dette blir jo trivelig tenkte vi alle. Så åpna hun kjeften. *jaws drop to floor*

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...