Bruker-33331 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg har lyst på ei dame som jeg kan slå(og som slår meg tilbake). Relationshit. Nei, godt forhold. Bare man blander smerte og nytelse når man knuller. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg prøver å tvinge typen til å skade meg. Han nekter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Runhild Gammelsæther What the. Er de aktive fortsatt? Trodde Thorr's ga seg en gang på 90-tallet. Edit: ah. Thorr's Hammer reunited in 2009 to play at the Supersonic Festival in Birmingham, England and again in 2010 for The Roadburn Festival in Tilburg. In an interview with Rock-A-Rolla magazine, Runhild Gammelsæter said the band "might make some new music" in the future.[4] Endret 23. august 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg prøver å tvinge typen til å skade meg. Han nekter. Haha, det er lite pinlig. Når du ikke greier å slå dama når hun har lyst. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Tja, problemet kommer om hun ombestemmer seg etterpå... 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (...)Runhild Gammelsæter said the band "might make some new music" in the future.[4] Hadde vært knall! Skulle likt å se de live og. Så hu live på BLÅ i fjor. Noe av det sjukeste jeg har opplevd! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Tja, problemet kommer om hun ombestemmer seg etterpå... Jepp, man må virkelig stole på motparten. Hvis man virkelig skal slippe seg løs. Det meste av BDSM jeg har funnet er f.eks noen kjører en metalpinne gjennom puppen, eller 2 stk som har metalkroker gjennom puppene(og diverse hud). Men faen, finner ikke så mye hvor de bruker knyttnever. Og skikkelig heftige kvelergrep. Noen tips? Lars? (Nei, jeg driter i det norske BDSM samfunnet, med mindre de har HQ videoer) Endret 23. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hadde vært knall! Skulle likt å se de live og. Så hu live på BLÅ i fjor. Noe av det sjukeste jeg har opplevd! Står definitivt på ønskelisten min. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Er det bdsm-porr du er på jakt etter, B? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Er det bdsm-porr du er på jakt etter, B? Det finner jeg greit. Men jeg tenker mer ekstremt enn det man vanligvis finner. Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 hjemmelagde fiskegrating. Det er jo dritgodt... Og kokossjokolade er konge. Digger at ingen andre spiser dem. More Twist for me! Ikke mammas. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hojojutsu og japanese bondage, det er rimelig greit. Faktisk. Men savner volden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hm, det minte meg om en sak jeg så for mange år siden. Ei sadokjerring som fikk masse eggeplomme opp i rompa med klyster-sprøyte, så skeit hun det ut igjen (blandet med ganske mye brunt) oppå en pizza. Denne pizzaen ble etterstekt på en bordgrill som sto plassert midt i en ring med japanske menn, som begynte å brekke seg når lukta begynte å spre seg. Så måtte de spise ett stykke hver uten å kaste opp. Nå ble jeg sulten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hm, det minte meg om en sak jeg så for mange år siden. Ei sadokjerring som fikk masse eggeplomme opp i rompa med klyster-sprøyte, så skeit hun det ut igjen (blandet med ganske mye brunt) oppå en pizza. Denne pizzaen ble etterstekt på en bordgrill som sto plassert midt i en ring med japanske menn, som begynte å brekke seg når lukta begynte å spre seg. Så måtte de spise ett stykke hver uten å kaste opp. Nå ble jeg sulten. *fortsetter å spise* Meh. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hvorfor eggeplomme? Kan noen oppdatere meg på kjemien her? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Funker dårlig å skyte inn hamburgere med klyster-sprøyte. http://en.wikipedia.org/wiki/Ball_tie Hmm,. http://www.youtube.com/watch?v=91SqLKGIN-A&feature=related Oh my god, jeg vil gifte meg. Endret 23. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Runhild Gammelsæther Åh, hu er fantastisk. Thorr's Hammer også, for den saks skyld. Endret 23. august 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Hah, Arch Enemy varmet opp for Iron Maiden i spektrum for mange år siden. Jeg hadde aldri hørt om bandet før. De åpna med Enemy Within, som har en ganske lang instrumental-bit i starten. Tenkte jaja, dette høres jo ut som ganske streit powermetal. Så kom ei spretten lita dame hoppende ut på scena. Dette blir jo trivelig tenkte vi alle. Så åpna hun kjeften. *jaws drop to floor* Endret 23. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ja, venna mine var på den konserten og ble sjokkert de med. En av de kjøpte en CD med dem fordi han syntes det var litt merkelig, men ikke så verst (den eneste i kompisgjengen), og han spilte det for meg, og jeg fant fort ut at jeg ikke likte Arch Enemy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg