Datasmurf Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg havner alltid i de særeste diskusjoner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg holder meg unna moteprat, fordi jeg ærlig talt gir faen i hva en genser blir navngitt som. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ha-ha, det er mye enklere å finne hva du skal ha om du vet hva det heter da. Jeg går vanligvis i zip hoodies og vanlige hoodies, men nå har jeg så mange, og så har jeg ønska meg cardigan (jeg står på mitt!) i årevis, men aldri hatt råd til å svi over 1000 spenn på en genser (det har jeg egentlig ikke nå heller) men ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Personlig takler jeg ikke gensere. Holder meg unna alt som er langermet. (unntak er ullundertøy ved sykdom, strikkagenser ved sterk kulde og jakke ved... vær...) (T)Skjorte holder lenge. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Varme myke gensere, pledd og ullsokker er ett must om vinteren. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Åpen zipper hoodie, lue, ullsokker og hard kuk er ett must om vinteren. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Gleder meg til vinteren. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Varme myke gensere, pledd og ullsokker er ett must om vinteren. Du trenger deg en varmblodig kar, så slipper du alt det tullet der. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Gleder meg til vinteren. Du trenger deg en varmblodig kar, så slipper du alt det tullet der. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Pledd ja, det er kos Jeg elsker sjokolade Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Personlig takler jeg ikke gensere. Holder meg unna alt som er langermet. (unntak er ullundertøy ved sykdom, strikkagenser ved sterk kulde og jakke ved... vær...) (T)Skjorte holder lenge. Vel, jeg kjører scooter og når det er 12 grader ute, er det utmerket med genser. Jakke bruker jeg kun når det regner / sner. Ser ingen grunn til å bruke det ellers. Pledd, tøfler eller ullsokker, stor kopp kakao med diverse oppi (evt. te), joggebukse og en comfy hoodie og jeg overlever vinteren innendørs helt fint. Ovner og slikt er oppskrytt og peis er hovedsaklig til for å skape stemning og for å ha et sted å grille marshmallows, pølser og snurring innendørs. Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 jeg husker ikke hva læreren sa etter storefri - helt blankt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Personlig takler jeg ikke gensere. Holder meg unna alt som er langermet. (unntak er ullundertøy ved sykdom, strikkagenser ved sterk kulde og jakke ved... vær...) (T)Skjorte holder lenge. Jøsses. Jeg trodde det bare var meg. Jeg elsker sjokolade Jeg har sjokolade. Envy me! Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg har sjokolade. Envy me! Hehe, jeg har også sjokolade Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 jeg husker ikke hva læreren sa etter storefri - helt blankt. Vi fikk fri etter storefri Men jeg hater lekser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Gah, for mye Jif Universal er ikke bra for kroppen. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Min er bedre. Neida, det er den ikke! Min er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg