Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha-ha, det er mye enklere å finne hva du skal ha om du vet hva det heter da.

Jeg går vanligvis i zip hoodies og vanlige hoodies, men nå har jeg så mange, og så har jeg ønska meg cardigan (jeg står på mitt!) i årevis, men aldri hatt råd til å svi over 1000 spenn på en genser (det har jeg egentlig ikke nå heller) men ...

Lenke til kommentar

Personlig takler jeg ikke gensere. Holder meg unna alt som er langermet. (unntak er ullundertøy ved sykdom, strikkagenser ved sterk kulde og jakke ved... vær...)

(T)Skjorte holder lenge.

Vel, jeg kjører scooter og når det er 12 grader ute, er det utmerket med genser. Jakke bruker jeg kun når det regner / sner. Ser ingen grunn til å bruke det ellers. :p

Pledd, tøfler eller ullsokker, stor kopp kakao med diverse oppi (evt. te), joggebukse og en comfy hoodie og jeg overlever vinteren innendørs helt fint. Ovner og slikt er oppskrytt og peis er hovedsaklig til for å skape stemning og for å ha et sted å grille marshmallows, pølser og snurring innendørs.

Lenke til kommentar

Personlig takler jeg ikke gensere. Holder meg unna alt som er langermet. (unntak er ullundertøy ved sykdom, strikkagenser ved sterk kulde og jakke ved... vær...)

(T)Skjorte holder lenge.

Jøsses. Jeg trodde det bare var meg.

Jeg elsker sjokolade :love:

Jeg har sjokolade. Envy me!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...