Kammizez Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Med andre ord, ikke forpest verden med barn. Det er vondt, det krever ressurser og mye slit, barn gråter på fly, så bare fuck det liksom Enig. La oss vente til den dagen hvor kvinner kan føde voksne mennesker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Keisersnitt er så jævla idiotisk. Greit å ha når det MÅ gjøres, men hele tiden? Forbannet idioter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jau, velg det fjerneste eksemplet ja, sett ei katte føde? (om vi først skulle gå så langt vekk ifra hva vi slektes på) Har sett videoer av katter som føder og dem skriker av smerte liksom. Forstyrrende. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Har sett videoer av katter som føder og dem skriker av smerte liksom. Forstyrrende. Hva er mest forstyrrende: At katter føder, eller at du ser på videoer av katter som føder? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Med andre ord, ikke forpest verden med barn. Det er vondt, det krever ressurser og mye slit, barn gråter på fly, så bare fuck det liksom Enig. La oss vente til den dagen hvor kvinner kan føde voksne mennesker. Tenk om alle sluttet å lage barn nå, da hadde hele menneskeheten dødd ut om 60-90 år. Den eneste intelligente livsformen i mange lysårs omkrets bare forsvinner for all tid. Tenk om det kommer et airborn virus som gjør alt og alle på jorda helt sterile... Endret 22. august 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Keisersnitt er så jævla idiotisk. Greit å ha når det MÅ gjøres, men hele tiden? Forbannet idioter. Tør jeg spørre hvorfor? Tipper misogyni. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Uff, venninna mi fikk det, midt i forelesning, og vi måtte bare forte oss på sykehuset. Jeg har aldri sett noen bli dårlig så fort før, det virka helt forferdelig vondt. Og den var visst relativt svær. Håper jeg aldri får det. Det er syyyyykt vondt. Jeg lå i fosterstilling og klarte ikke gjøre noe annet utover å bli fraktet til legevakta. Det er helt hinsides alt annet jeg har opplevd. Ikke at det er så veldig mye, men det inkluderer lilletå sparket bort i bordben(!!!). Sykepleieren jeg møtte hos legevakten sa det var vondere enn å føde, og hun hadde 3 barn (og hadde hatt nyrestein noen ganger og). Er vist ikke bare bare....Mamma ble avvist på legevakten på Sortland, de trodde hun var full/narkoman. Ordnet seg da men..tjau, skal vist være vondt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Keisersnitt er så jævla idiotisk. Greit å ha når det MÅ gjøres, men hele tiden? Forbannet idioter. Tør jeg spørre hvorfor? Tipper misogyni. Fordi keisersnitt er et langt større inngrep på kroppen enn man skulle tro, som også gir større risiko for infeksjoner og problemer i etterkant. Keisersnitt gir deg også et vakkert arr på magen. Det gir også problemer for ungen. Man kan bidra til å få en bedre fødsel naturlig, ved å trene musklene sine der nede. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Men musklene flyttes likevel fra sin naturlige posisjon på beinet som vil mest sannsynlig føre til grei smerte uansett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Smerte er det uansett. Det gjelder for alle. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jau, velg det fjerneste eksemplet ja, sett ei katte føde? (om vi først skulle gå så langt vekk ifra hva vi slektes på) Har sett videoer av katter som føder og dem skriker av smerte liksom. Forstyrrende. Jeg har sett videoer av damer som føder, og de skriker også av smerte. Veldig opphissende,. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Enig bundy, finnes jo atpåtil i hd på youtube, så slipper man alt styret med virus som ofte finnes på sider hvor damer skriker av tilsvarende smerte. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Enig bundy, finnes jo atpåtil i hd på youtube, så slipper man alt styret med virus som ofte finnes på sider hvor damer skriker av tilsvarende smerte. Hørt om noscript? Endret 22. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Enig bundy, finnes jo atpåtil i hd på youtube, så slipper man alt styret med virus som ofte finnes på sider hvor damer skriker av tilsvarende smerte. Hørt om noscript? Synes det er slitsomt "do you want to run script on page blabla" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Nei, du du bare klikker på videovinduet med venstreknappen. Men hvis du vil ha masse ulumskheter på datamaskinen din, så skal ikke jeg stoppe deg. Du trenger jo ikke kjøre noscript konstant heller, bare slå den på før du surfer på masse rare sider. Endret 22. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Eller så kan du bare lære deg å bruke nettet riktig, så slipper du "ulumskheter". Har ikke hatt ulumskheter på siden Rootkitet fra EA Games. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Eller så laster du ned Nettvett 2012. Endret 22. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Sure, få noen andre til å passe på deg. Det hjelper alltid. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Sure, få noen andre til å passe på deg. Det hjelper alltid. Tror ikke du forstod spøken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg