Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

"Kul ned på smartasskommentarene, folkens! Kan jeg ikke få være homofob uten at folk skal lage en hel greie av det?"

Synes folk kan slutte og bli så fort butthurt over hvordan folk anvender ord.

Skrev det forøvrig fordi jeg viste en eller annen liten kverulant kom til og ta det opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes folk kan slutte og bli så fort butthurt over hvordan folk anvender ord.

Skrev det forøvrig fordi jeg viste en eller annen liten kverulant kom til og ta det opp.

"Jeg er en hvit, hetero middelklassegutt og skjønner ikke hvorfor noen blir fornærmet av rasistiske eller homofobe utsagn. Kan de ikke bare være født med privilegium fra topp til tå som meg?"

• Liker 6
Lenke til kommentar

Ikke min feil at jeg ikke får kjøp det på polet...

Kan i det minste lage en liten grow-op i skapet istede for å finansiere nærmest slavearbeid i marokko+alle mulige lugumbre mellomledd.

Edit: spør du pent får du gratis frø på norcan forumet ;)

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjedelig å lage mat til seg selv i lengden egentlig.Blir lett å gjøre det lett.

Isåfall bør du følge med på Cooking by Proxy. Mange bra tips å hente.

Jeg klarer meg jeg altså. Og de dagene jeg ikke gidder så har jeg et par skiver med et lass med røkt laks på. Og det er jo konge i seg selv. Men jeg har sett siden før. Den er fin (utenom at jeg ikke baker, da).

Lenke til kommentar

Kjedelig å lage mat til seg selv i lengden egentlig.Blir lett å gjøre det lett.

Isåfall bør du følge med på Cooking by Proxy. Mange bra tips å hente.

Jeg klarer meg jeg altså. Og de dagene jeg ikke gidder så har jeg et par skiver med et lass med røkt laks på. Og det er jo konge i seg selv. Men jeg har sett siden før. Den er fin (utenom at jeg ikke baker, da).

Siste oppskriften krever ingen baking. Baking by proxy er en egen kategori, men altså, når det bare er to av oss, og vi drar på ferie og shit om en annen, så tar det litt tid å fylle ut arkivene. :p
Lenke til kommentar

Bah, ingenting galt med salt.

Nei, men jeg er ekstremt glad i salt, så jeg får i meg alt for mye. Så da er det ikke noe galt i å kutte litt her og der, når jeg kan :)

Ah, sånn sett. Da forstår jeg.

Jeg aner ikke om jeg får i meg for mye eller for lite av noen ting. Jeg har ikke tatt en blodprøve på flere år, og det har jeg heller ingen planer om, så lenge det ikke står om liv. :p

Lenke til kommentar

Syns det var litt kjent med en som het "Lyc" i artikkelen. Og så ser jeg hvem som skrev det... Sigh. :p

Haha, adorable.

Hadde kylling stekt i masse rosmarin, pasta og grønnsaker i dag jeg. Prøvde med litt appelsin (hadde en halv liggende jeg måtte bruke på noe) på kyllingen på slutten og. Det var interessant, men kommer ikke til å gjenta seg.

Sitrusfrukter kan være litt skummelt, men brukt rett er de awesome.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...