Heddy Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Bah, ingenting galt med salt. Nei, men jeg er ekstremt glad i salt, så jeg får i meg alt for mye. Så da er det ikke noe galt i å kutte litt her og der, når jeg kan Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ganske deilig å begynne med skole og lekser igjen faktisk. Synd at vi ikke har favoritt-tysklæreren lenger. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ganske deilig å begynne med skole og lekser igjen faktisk. Synd at vi ikke har favoritt-tysklæreren lenger. Ja, egentlig. Eneste problemet er at jeg må stå opp så jævla tidlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Verdens beste chips: Chips-krydder. Ketchup. Salatdressing. Ost. Ved siden av en svær 380g hamburger. /drool Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Lager du noensinne mat selv, Slimda? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) 380g burger er for småjenter. Endret 22. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ja, faktisk. Vanligvis lager jeg mat selv, men det er rimelig enkelt. De siste månedene har det vanligvis gått i stekte karbonader med ost på brødskiva. Av og til fyrer jeg løs med en Flintstone-steik og frosne grønnsaker. Eller en indrefilet av svin bakt i ovnen. Men utover det er jeg svææært lite oppfinnsom på kjøkkenet. Men fast food kjøper jeg kanskje 2 ganger i måneden. 380g burger er for småjenter. Ikke hvis du tar med en liter brus og en haug med chips på siden. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) edit: Feil tråd :S Endret 22. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Kjedelig å lage mat til seg selv i lengden egentlig.Blir lett å gjøre det lett. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Noen som blir med ut og toke? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Ja, faktisk. Vanligvis lager jeg mat selv, men det er rimelig enkelt. De siste månedene har det vanligvis gått i stekte karbonader med ost på brødskiva. Av og til fyrer jeg løs med en Flintstone-steik og frosne grønnsaker. Eller en indrefilet av svin bakt i ovnen. Men utover det er jeg svææært lite oppfinnsom på kjøkkenet. Men fast food kjøper jeg kanskje 2 ganger i måneden. 380g burger er for småjenter. Ikke hvis du tar med en liter brus og en haug med chips på siden. 600g+ karbonadedeig-osteburger, med masse ost, hjemmelaga guac, tomater, mais, rødløk osv, dressing lagd av mager kesam 1.5l+ helmølk! og skikkelig grovt burgerbrød bestående av masse havregryn/speltmel (IKKE mykt/puffy brød, skal være grovt) Da har du ett smakfult måltid for en person som ønsker verken diabetes, sykelig overvekt eller homo-symptomer. Edit: ja jeg sa det, det og spise drit som smaker drit og gjør deg om til drit er homo, (som skjellsord ikke legning, så kul han ned med smartass-kommentarer her.) Endret 22. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Kjedelig å lage mat til seg selv i lengden egentlig.Blir lett å gjøre det lett. Isåfall bør du følge med på Cooking by Proxy. Mange bra tips å hente. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 "Jeg mener homo som skjellsord ikke legning" er den nye "jeg er ikke rasist, jeg bare hater negere". 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg er faktisk enig. Bortsett fra i det å bruke homo som skjellsord. Det å lage god mat koster deg kjempelite krefter. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Noen som vet om den sesongen av House som går nå på onsdager (sesong 7) er reprise? Altså har den blitt vist før eller er den ny på NRK? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 "Jeg mener homo som skjellsord ikke legning" er den nye "jeg er ikke rasist, jeg bare hater negere". Så kul han ned med smartass-kommentarer her. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 "Kul ned på smartasskommentarene, folkens! Kan jeg ikke få være homofob uten at folk skal lage en hel greie av det?" 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg har blitt mer og mer glad i å lage mat over sommeren. Det er jo bare morsomt å lage god mat til seg selv, og da kan du eksprimentere litt mer, siden det ikke gjør så alt for mye hvis du feiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg