Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, faktisk. Vanligvis lager jeg mat selv, men det er rimelig enkelt. De siste månedene har det vanligvis gått i stekte karbonader med ost på brødskiva. Av og til fyrer jeg løs med en Flintstone-steik og frosne grønnsaker. Eller en indrefilet av svin bakt i ovnen.

Men utover det er jeg svææært lite oppfinnsom på kjøkkenet. Men fast food kjøper jeg kanskje 2 ganger i måneden.

380g burger er for småjenter.

Ikke hvis du tar med en liter brus og en haug med chips på siden.

Lenke til kommentar

Ja, faktisk. Vanligvis lager jeg mat selv, men det er rimelig enkelt. De siste månedene har det vanligvis gått i stekte karbonader med ost på brødskiva. Av og til fyrer jeg løs med en Flintstone-steik og frosne grønnsaker. Eller en indrefilet av svin bakt i ovnen.

Men utover det er jeg svææært lite oppfinnsom på kjøkkenet. Men fast food kjøper jeg kanskje 2 ganger i måneden.

380g burger er for småjenter.

Ikke hvis du tar med en liter brus og en haug med chips på siden.

600g+ karbonadedeig-osteburger, med masse ost, hjemmelaga guac, tomater, mais, rødløk osv, dressing lagd av mager kesam 1.5l+ helmølk! og skikkelig grovt burgerbrød bestående av masse havregryn/speltmel (IKKE mykt/puffy brød, skal være grovt)

Da har du ett smakfult måltid for en person som ønsker verken diabetes, sykelig overvekt eller homo-symptomer.

Edit: ja jeg sa det, det og spise drit som smaker drit og gjør deg om til drit er homo, (som skjellsord ikke legning, så kul han ned med smartass-kommentarer her.)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...