Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt for lite mannfolk her:

Skjeggvekst overalt, raper etter maten, fiser i godstolen og drikker øl forran TV-en til fotball, og kommer med nedsettende kommentarer til kvinnelige sportsutøvere.

JAWOHL!

Ingenting over er seriøst. Seriøst.

Lenke til kommentar

Jeg sitter her og prøver å restituere meg så godt jeg kan og så snakker dere negativt om jenteidrett :(

Jenteidrett er på mange områder, dessverre, langt mindre interessant enn mannlige utøvere. Hvorfor vet jeg ikke.

Favoritten min er dog kvinnelig sandvolleyball. :D

Ikke at jeg ser på sport sånn ellers. Det forekommer så og si aldri.

Lenke til kommentar

Jenteidrett er på mange områder, dessverre, langt mindre interessant enn mannlige utøvere. Hvorfor vet jeg ikke.

Altså er det ikke kvinneidrett som er uinteressant, det er bare du som ikke interesserer deg for idrett, og vil benytte anledningen til å spre litt misogyni.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Altså er det ikke kvinneidrett som er uinteressant, det er bare du som ikke interesserer deg for idrett, og vil benytte anledningen til å spre litt misogyni.

Du misforstår. I samtlige aviser og TV-programmer og ellers, så er det snakk om bare manneidrett, manneidrett og manneidrett, ved noen få unntak. (håndball, friidrett, etc). Damefotball, og andre damesporter blir såvidt nevnt. Det er ikke noe JEG bryr meg om, da jeg syns mannlig sport er minst like kjedelig.

Lenke til kommentar

Litt gira på å ta en ny bachelor selv, har bare ikke funnet ut akkurat hva enda..

Ikke sant. Det er det vanskelige. Så mye interessant å velge mellom ...

Kan til nød gå med på salt & barbeque sævs men lengre er jeg ikke beredt til og gå når det gjelder pommes frites.

Pommes frites-krydder, ketchup og gratinert med ost. :D

Ang. idrett. Sandvolleyball for kvinner fungerer å se på. Badminton er gøy å spille. Det er mer eller mindre det jeg interesserer meg for.

Vel, og å se gamle opptak av skatere og snowboardere på 90-tallet. Vel, NBA på 90-tallet også, og herrefotball på 90-tallet. 90-tallet var vel generelt sett en fin tid for sport. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...