Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ok å lyve om hva man jobber med i datingsituasjoner? Føler de fleste mister interessen når det kommer opp.

Det gjelder å lyve så til de grader. Spesielt ute på byen. Da jeg var ute på byen på mandag var jeg en nanoteknolog som kjedet meg veldig mye, og synes nanoteknologi var lett, så jeg jobbet deltid som comedy writer for NRK.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Blir dere gutta "redd" for jenter meg høyere utdanning enn dere selv egentlig? Kan virke slik av og til :p

Jeg blir litt brydd da jeg blir var på om dere automatisk går ut i fra at jeg ikke følger dem/dere intellektuelt. Men så har jeg lav selvtillit i utgangspunktet da. Så det kan jo være min egen feil og. Jeg føler at de bryr seg men så er det egentlig bare jeg som gjør det.

Penger driter jeg i. Kan fint bli spandert på jeg (og har uansett egenkapital nok til å være med på spleiselag på bolig om et forhold noen gang skulle eskalere så mye)!

"Jeg jobber for en av norges rikeste menn"

*Full interesse*

Shocking.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Jeg blir litt brydd da jeg blir var på om dere automatisk går ut i fra at jeg ikke følger dere intellektuelt. Men så har jeg lav selvtillit i utgangspunktet da. Så det kan jo være min egen feil og. Jeg føler at de bryr seg men så er det egentlig bare jeg som gjør det.

Penger driter jeg i. Kan fint bli spandert på jeg!

Ok, er vel ofte slik at man tenker at den andre tenker på det, noe den andre egentlig ikke gjør :)

Akkurat spist opp en hel tyggispakke på fem min., jeg treger virkelig noen som lager mat til meg :p

Lenke til kommentar

Og du trenger noen til å lære deg konseptet med tyggis?

Jeg skal lage kylling om ikke så lenge. Du er velkommen (om du tar oppvasken).

Hehe, svelger ikke da :p

Jaaa, kylling er godt :D Oppvasken er jeg litt mer skeptisk til, så enig med Bundy, oppvaskmaskin.

Lenke til kommentar

Jeg har oppvaskmaskin jeg og. Så det er bare et par panner som må vaskes fort av.

Tenkte bare å inkludere deg i prosessen jeg. Siden du ikke kan lage kan du være på kjøkkenet og gjøre noe annet for å føle du bidrar og sosialiserer deg.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...