Lycantrophe Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 "Jeg jobber for en av norges rikeste menn" *Full interesse* Åja, så du rapporterer direkte til luemannen? Get over yourself, du jobber ikke for Thon. Du jobber i noe han eier. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hva du tror, og hva som er tilfellet, vet du ingenting om. Og jeg velger heller ikke å dele detaljer, siden det blir for privat. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Du jobber som IT-support. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nja... Jeg kjører storbil, ca. For kommunen riktignok. Søppelmann? Pleier å drepe interessen for jobben min ganske greit ved å si "jobber med overvåking og feilhåndtering av nettverk/VPN/WAN" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 De fleste har ikke snøring på hva det er for noe. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 De fleste har ikke snøring på hva det er for noe. Nope, Fin måte å drepe det hele på :] Men nå er det på tide å komme seg på jobb! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Rimelig digg å sitte på jobb med smoothie å høre på Zappa. ^^ Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Blir dere gutta "redd" for jenter meg høyere utdanning enn dere selv egentlig? Kan virke slik av og til Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Blir dere gutta "redd" for jenter meg høyere utdanning enn dere selv egentlig? Kan virke slik av og til Nei, da kan du jobbe. Og jeg kan være hjemme hele dagen og lage mat. Likestilling ftw. 2 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Jippi. Jeg liker å bli laget mat til Endret 22. august 2012 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er det ok å lyve om hva man jobber med i datingsituasjoner? Føler de fleste mister interessen når det kommer opp. Det gjelder å lyve så til de grader. Spesielt ute på byen. Da jeg var ute på byen på mandag var jeg en nanoteknolog som kjedet meg veldig mye, og synes nanoteknologi var lett, så jeg jobbet deltid som comedy writer for NRK. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Blir dere gutta "redd" for jenter meg høyere utdanning enn dere selv egentlig? Kan virke slik av og til Jeg blir litt brydd da jeg blir var på om dere automatisk går ut i fra at jeg ikke følger dem/dere intellektuelt. Men så har jeg lav selvtillit i utgangspunktet da. Så det kan jo være min egen feil og. Jeg føler at de bryr seg men så er det egentlig bare jeg som gjør det. Penger driter jeg i. Kan fint bli spandert på jeg (og har uansett egenkapital nok til å være med på spleiselag på bolig om et forhold noen gang skulle eskalere så mye)! "Jeg jobber for en av norges rikeste menn" *Full interesse* Shocking. Endret 22. august 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg blir litt brydd da jeg blir var på om dere automatisk går ut i fra at jeg ikke følger dere intellektuelt. Men så har jeg lav selvtillit i utgangspunktet da. Så det kan jo være min egen feil og. Jeg føler at de bryr seg men så er det egentlig bare jeg som gjør det. Penger driter jeg i. Kan fint bli spandert på jeg! Ok, er vel ofte slik at man tenker at den andre tenker på det, noe den andre egentlig ikke gjør Akkurat spist opp en hel tyggispakke på fem min., jeg treger virkelig noen som lager mat til meg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Akkurat spist opp en hel tyggispakke på fem min., jeg treger virkelig noen som lager mat til meg Og du trenger noen til å lære deg konseptet med tyggis? Jeg skal lage kylling om ikke så lenge. Du er velkommen (om du tar oppvasken). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Jeg skal lage kylling om ikke så lenge. Du er velkommen (om du tar oppvasken). Hva er dette? 1991? Oppvaskemaskin, bro.. Endret 22. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Og du trenger noen til å lære deg konseptet med tyggis? Jeg skal lage kylling om ikke så lenge. Du er velkommen (om du tar oppvasken). Hehe, svelger ikke da Jaaa, kylling er godt Oppvasken er jeg litt mer skeptisk til, så enig med Bundy, oppvaskmaskin. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hehe, svelger ikke da Ser ikke ut som vi kan fortsette å date, beklager Jeg lager helt utrolig mat, så det var synd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Jeg har oppvaskmaskin jeg og. Så det er bare et par panner som må vaskes fort av. Tenkte bare å inkludere deg i prosessen jeg. Siden du ikke kan lage kan du være på kjøkkenet og gjøre noe annet for å føle du bidrar og sosialiserer deg. Endret 22. august 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Det er en god deal det Sexylubb1, er med jeg Haha, Bundy. Det var synd, ditt tap Endret 22. august 2012 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg