Bytex Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Ja, men det er faen meg som å være på Bahamas inne på jobb nå. Er noe surr med varmeanlegget så vi har mellom 24-25 grader romtemperatur konstant. Man begynner å svette bare av å skrive på tastaturet. Renner av en liter eller to iløpet av nattskiftet da. Men kl 01:30 fikk vi et par timers pause når brannalarmen gikk og alle måtte ut på bakken. Og det tok 2,5 timer å finne sensoren som var gått av. Svææær fabrikk, og den var visst ikke intuitivt plassert. Endret 22. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 He-he, typisk. Har ofte det samme problemet selv på jobb, til tross for AC og vinduer som oftest står oppe (hvis ikke AC-en er på da, så klart). Ofte fuckings varmt og tidvis dårlig luft. Løser dette ved å gå ut og chille med røykerne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Hvertfall bra det var 20 grader ute i natt..nesten kaldere i kantina når vi fikk gå inn dit etter en time ute. Når jeg skulle dusje isted kom jeg på at de har skrudd av vannet fra 08-10 i blokka, så jeg fikk bare fislende vann i et par minutter før det stoppa..bra jeg ikke såpa inn hele meg. Måtte bare få skylt av litt stink. Endret 22. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er det ok å lyve om hva man jobber med i datingsituasjoner? Føler de fleste mister interessen når det kommer opp. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 pynte på sannheten, heter det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Vanskelig i min situasjon Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Forvaltning av skattepenger? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nja... Jeg kjører storbil, ca. For kommunen riktignok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Da har jeg resubba AO. Har vel gjort smartere ting i livet mitt, men i det minste er det ikke EQ. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er det ok å lyve om hva man jobber med i datingsituasjoner? Føler de fleste mister interessen når det kommer opp. Det blir rimelig kleint når det blir oppdaga. Min erfaring er at folk som bryr seg såpass mye om at det man driver med ikke er akseptabelt nok, ikke er folk man burde være interessert i å bli videre kjent med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Vel, det kleineste er å si at du NAVer i alle fall. Been there, done that. Also, lurer på om det er sosialt akseptabelt for meg å synge med på "Muffin man" på jobb. Lurer på om journalistene og de andre på desken og omegn vil reagere eller om de har blitt vant til meg. Føler det ikke er nok å spille luftgitar og lufttrommer ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det kleineste er å bruke "å NAVe" som verb. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Får slutte å tiltrekke meg jenter med mastetgrader og diverse tydeligvis. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er det ok å lyve om hva man jobber med i datingsituasjoner? Føler de fleste mister interessen når det kommer opp. Ikke si noe som ikke er sant, det kan bli litt feil og kleint senere.. Men kan jo kanskje fungere å unngå å si alt med en gang, på en måte. Kommer an på hvor nysgjerrig hun/han er. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nja... Jeg kjører storbil, ca. For kommunen riktignok. "Jeg jobber for staten, kan ikke si mer." Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 "Jeg jobber for staten, kan ikke si mer." «Forteller jeg mer havner du i stor fare.» Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hehe, kan fort bli vanskelig ja.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 "Jeg jobber med data" *all interesse borte* - "Jeg jobber for en av norges rikeste menn" *Full interesse* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det kleineste er å bruke "å NAVe" som verb. Skylder på påvirkning fra denne tråden og media. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg