Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja, men det er faen meg som å være på Bahamas inne på jobb nå. Er noe surr med varmeanlegget så vi har mellom 24-25 grader romtemperatur konstant. Man begynner å svette bare av å skrive på tastaturet. Renner av en liter eller to iløpet av nattskiftet da.

Men kl 01:30 fikk vi et par timers pause når brannalarmen gikk og alle måtte ut på bakken. Og det tok 2,5 timer å finne sensoren som var gått av. Svææær fabrikk, og den var visst ikke intuitivt plassert.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvertfall bra det var 20 grader ute i natt..nesten kaldere i kantina når vi fikk gå inn dit etter en time ute.

Når jeg skulle dusje isted kom jeg på at de har skrudd av vannet fra 08-10 i blokka, så jeg fikk bare fislende vann i et par minutter før det stoppa..bra jeg ikke såpa inn hele meg. Måtte bare få skylt av litt stink.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er det ok å lyve om hva man jobber med i datingsituasjoner? Føler de fleste mister interessen når det kommer opp.

Det blir rimelig kleint når det blir oppdaga. Min erfaring er at folk som bryr seg såpass mye om at det man driver med ikke er akseptabelt nok, ikke er folk man burde være interessert i å bli videre kjent med.

Lenke til kommentar

Vel, det kleineste er å si at du NAVer i alle fall. Been there, done that. :p

Also, lurer på om det er sosialt akseptabelt for meg å synge med på "Muffin man" på jobb. Lurer på om journalistene og de andre på desken og omegn vil reagere eller om de har blitt vant til meg. Føler det ikke er nok å spille luftgitar og lufttrommer ...

Lenke til kommentar

Er det ok å lyve om hva man jobber med i datingsituasjoner? Føler de fleste mister interessen når det kommer opp.

Ikke si noe som ikke er sant, det kan bli litt feil og kleint senere.. Men kan jo kanskje fungere å unngå å si alt med en gang, på en måte. Kommer an på hvor nysgjerrig hun/han er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...