Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde bare 8 timer idag men var ødelagdt psykisk da jeg kom hjem.

Hvorfor?

Ferie/sommerjobb moduset jeg var i krasjet med fagprøven som er i begynnelsen av november.

Så mye som må terpes på/få bedre forståelse for/gjøres iløpet av 2.5mnd nå. Og det skal jo gå, men bare om jeg står på som faen. :confused:

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Du får gjøre som en bygdetulling i klassen min på første året videregående. Han fikk utbetalt 13000 i stipend, gikk i banken og tok ut alt i penger. Først mista han pengeboka med 13k i gymsalen under åpningssamlinga andre dagen.

Noen leverte den heldigvis inn uten å ta noe penger.

Så dro han på elkjøp og kjøpte en datamaskin til 8000 og en klokke til 5000. Etter to mnd ble han kasta ut av hybelen som var rett ved skolen, og måtte flytte hjem (45 minutter unna med bil). Fyren hadde ikke lappen, så var avhengig av en lokal fyllik til å komme seg på skolen. Det skjedde såklart ikke mere enn 1-2 dager i uka. Tror han holdt halve skoleåret så forsvant han bare.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ut fra bilder så foreldrene ut som de var godt over 60, så..who knows. De kom ALDRI på skoletilstelninger i ungdomsskolen.

Han jobber på kiosken på ei veikro nå hvertfall. De siste 10 årene jeg har vært nordpå, that is. De hadde ingen bondegård, bare et vanlig hus.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...