chokke Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nja... det skal vere en stumfilm da... Kan kansje legge til en slostkamp...' Men det skal vere ei konflikt!! ikkje berre... han betala, care.. Hmm, hva med salto mortale mens han putter pengene i hånda hans? Gjerne ta med knall og fall for ekstra spenning. Ta bare den klassiske, de skal møtes og gjøre opp (eventuelt betale) og så står karen (han som skal betales) der med to folk med balltre og så kan du gjette resten. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 "Så fin du var i dag" = de fleste jenter tenker: "I dag? Hva med alle andre dager? " Den er ille da! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 har jobb...Okilol. Skal du med skole da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Den er ille da! Jeg er ikke noe glad i å høre det heller. Alle "i dag"-er er ille. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 har jobb...Okilol. Skal du med skole da? Jobber etter skulen... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jobber etter skulen... Også er det sikkert en drittjobb, med dårlig lønn. Jeg jobber og går på skole. Men har ingen planer om å gjøre karriere innen hamburger-steking, rulling av pølser etc, derfor er skole en fin ting. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Den er ille da! Jeg er ikke noe glad i å høre det heller. Alle "i dag"-er er ille. #I dag får du en ny bil, i dag får du ditt største ønske oppfylt, i dag kommer NgZ på besøk.." "I dag" er ikke så ille... Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jobber etter skulen... Også er det sikkert en drittjobb, med dårlig lønn. Jeg jobber og går på skole. Men har ingen planer om å gjøre karriere innen hamburger-steking, rulling av pølser etc, derfor er skole en fin ting. Malingsshappe med 81kr? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Noko med spenning... dessutan... han er i gjeld.. korsen betale han? Han overfører penger via nettbank, fordi han ikke hadde nok kontanter. Etterpå finner de ut at de skal spille en runde Uno før pengeinnkreveren går hjem til konene og de 17 ungene. Vanskelig å være kreativ? Nja... det skal vere en stumfilm da... Kan kansje legge til en slostkamp...' Men det skal vere ei konflikt!! ikkje berre... han betala, care.. Forslag: Person A skylder person B x kroner for y. A betaler ikke. B får med seg C, D og E B,C,D og E plukker opp A i en bil og kjører han ut i skogen og banker litt på han til han ringer sine foreldre og får de til å komme med B sine penger Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ja, det er ihvertfall en drittlønn. Eller ja, hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Noko med spenning... dessutan... han er i gjeld.. korsen betale han? Han overfører penger via nettbank, fordi han ikke hadde nok kontanter. Etterpå finner de ut at de skal spille en runde Uno før pengeinnkreveren går hjem til konene og de 17 ungene. Vanskelig å være kreativ? Nja... det skal vere en stumfilm da... Kan kansje legge til en slostkamp...' Men det skal vere ei konflikt!! ikkje berre... han betala, care.. Forslag: Person A skylder person B x kroner for y. A betaler ikke. B får med seg C, D og E B,C,D og E plukker opp A i en bil og kjører han ut i skogen og banker litt på han til han ringer sine foreldre og får de til å komme med B sine penger Synd at du kasta vekk litt av livet ditt der... HAr fønne slutt Ja, det er ihvertfall en drittlønn. Eller ja, hvor gammel er du egentlig? 16 blir 17... Endret 12. mars 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 #I dag får du en ny bil, i dag får du ditt største ønske oppfylt, i dag kommer NgZ på besøk.." "I dag" er ikke så ille... "du var fin i dag. du lukter godt i dag. du var fin på håret i dag. du er så snill i dag. etc." kjempegøy! men "i dag"ene dine var fine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Synd at du kasta vekk litt av livet ditt der... HAr fønne slutt Kasta ikke bort noe som helst. Bare slo ihjel litt tid. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Malingsshappe med 81kr? Åj, 81.. Deeet er ille. Du er 14-16 år? ..Nei, du var ikke det. Endret 12. mars 2008 av Demille Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Malingsshappe med 81kr? Åj, 81.. Deeet er ille. Du er 14-16 år? ..Nei, du var ikke det. Kansje lite... men alle rundt meg og på min alder i mitt område har lavere faktisk... dei jobber i større bedrifter... Men kor og ka di tener da Demille? Endret 12. mars 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ja, det er ihvertfall en drittlønn. Eller ja, hvor gammel er du egentlig?16 blir 17... Da er den ikke så ille faktisk Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Men kor og ka di tener da Demille? Hvor jeg jobber og hva jeg tjener? Shell, baby. Tjener vel litt over 91 i timen. Men får tillegg siden jeg jobber kvelder og søndager. Blir større lønn nå til sommeren, da blir jeg 18 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Åååh, jeg er hektet. Jeg vil heller spille Audiosurf enn å leke med ord, enda Linnie og Terese har funnet frem ordboken og hele pakken, så takker jeg nei. :| Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 da gikk 3500 av lønna mi ut igjen! helvetes tele2 stengte telefonen min hadde riktignok ikke betalt noe til de på 3 måneder, men synes de kunne spurt først er btw ikke alle pengene som gikk til tele2 da... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Sånn. Da har jeg begynt å laste COD4 også. Endelig skal jeg kunne spille på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg