felicity Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Voffor? Fordi jeg går musikk. Så har jeg dans fra 18-19 i tillegg, forresten. Men det er greit, dette er den eneste virkelig lange dagen jeg har i uka. De andre er bare åtte timer. Endret 21. august 2012 av Vida Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg foreslo akkurat at lærlingen min skulle gå og spise noe kaffe. Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 hyggelig av klassen min å melde fra om at vi starter sent da... starter vistnok 12 på skolen, oppvarmingstime+ oppkjøring fra 11.45 så dag nr 2 av to dager uten skole. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Like FUCKING clockwork!!!! Jeg sitter og chiller etter nattskift, og AKKURAT når jeg tenker på å sige over i senga og legge meg, begynner en hestkuk å borre i betongveggen et par etasjer under..DRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hahahaha, hils hestekuken og takk fra meg da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da var man våken, 14 timer etter at man sovnet. Lenge leve døgning osv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 RUMPA MI, DU ER SÅ GLAD I RUMPA MI Ja, det er jeg, men jeg skjønner ikke helt hvorfor vi må dele det med hele forumet. Trodde du ville at vi skulle erklære vår kjærlighet for hverandre? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Sjur, søstra di er i avisa jo. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Sushi etter jobb i dag. Ahhh. <3 Nesten så jeg glemmer min døde PC da. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Wow, dere var stille i dag. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hælvete. Har sendt stipendmeldingen i posten i går, men det har ikke enda kommet penger inn på konto. Tar det seriøst så lang tid? Trodde posten var kjappe. Puttet den oppi en slik rød boks med frimerke, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Det går fort noen dager. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Eller uker. Du er seint ute, Kurio. Du får bare belage deg på å vente. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Husker ikke hvordan man balanserer en reaksjonslikning. Noen som vil hjelpe? Pb + O2 --> PbO hvis jeg får hjelp med denne klarer jeg de andre selv Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hælvete. Har sendt stipendmeldingen i posten i går, men det har ikke enda kommet penger inn på konto. Tar det seriøst så lang tid? Trodde posten var kjappe. Puttet den oppi en slik rød boks med frimerke, hvis det har noe å si. Tar en uke fra Lånekassen får brevet til pengene er på konto, og avhengig av hvor du bor i landet, bruker posten gjerne et par dager på å levere brevet dit. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Eller uker. Du er seint ute, Kurio. Du får bare belage deg på å vente. Seint ute? Du kødder med meg. Søkte stipend i Juli og fikk svar dagen etter. Gjeldsbrevet kom først i går. Leverte med underskrift så fort jeg fikk det. Er meget tidlig skal jeg fortelle deg. Hælvete. Har sendt stipendmeldingen i posten i går, men det har ikke enda kommet penger inn på konto. Tar det seriøst så lang tid? Trodde posten var kjappe. Puttet den oppi en slik rød boks med frimerke, hvis det har noe å si. Tar en uke fra Lånekassen får brevet til pengene er på konto, og avhengig av hvor du bor i landet, bruker posten gjerne et par dager på å levere brevet dit. Fyfaen altså, nedtur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 En kompis av meg da jeg gikk på HiNT Steinkjer hadde ikke pengene sine før langt uti september. Jeg fikk aldri pengene før etter skolestart, siden skolen aldri sendte melding til Lånekassen om at jeg hadde betalt semesteravgiften før en uke etter skolestart. Jævlig frustrerende til tider. Sjur, søstra di er i avisa jo. Jeg vet, det var sånn jeg våkna. Hu ringte meg for å fortelle at hu var intervjua av Adressa, så jeg våkna og sendte melding til Søra og sa at om de hadde like lite å fylle avisa med som Adressa, kunne jeg hooke de opp. Siden jeg ikke fikk noe svar, antar jeg at de gir omtrent like faen som resten av verden om Hannas "Oh my gosh!". Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg fikk stipend nå mandagen som var. Sendte inn brevet tirsdagen i forrige uke. Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hælvetes jævla pirkesensor - kjørte for fort for forholdene... det gjorde jeg for faen ikke, 30 i 50sone med klar sikt lang vei. da er det feanma 4 uker til neste gang jeg kan prøve. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg