Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Like FUCKING clockwork!!!!

Jeg sitter og chiller etter nattskift, og AKKURAT når jeg tenker på å sige over i senga og legge meg, begynner en hestkuk å borre i betongveggen et par etasjer under..DRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Lenke til kommentar

Hælvete. Har sendt stipendmeldingen i posten i går, men det har ikke enda kommet penger inn på konto.

Tar det seriøst så lang tid? Trodde posten var kjappe. Puttet den oppi en slik rød boks med frimerke, hvis det har noe å si.

Tar en uke fra Lånekassen får brevet til pengene er på konto, og avhengig av hvor du bor i landet, bruker posten gjerne et par dager på å levere brevet dit.

Lenke til kommentar

Eller uker. Du er seint ute, Kurio. Du får bare belage deg på å vente.

Seint ute? Du kødder med meg.

Søkte stipend i Juli og fikk svar dagen etter. Gjeldsbrevet kom først i går. Leverte med underskrift så fort jeg fikk det. Er meget tidlig skal jeg fortelle deg.

Hælvete. Har sendt stipendmeldingen i posten i går, men det har ikke enda kommet penger inn på konto.

Tar det seriøst så lang tid? Trodde posten var kjappe. Puttet den oppi en slik rød boks med frimerke, hvis det har noe å si.

Tar en uke fra Lånekassen får brevet til pengene er på konto, og avhengig av hvor du bor i landet, bruker posten gjerne et par dager på å levere brevet dit.

Fyfaen altså, nedtur.

Lenke til kommentar

En kompis av meg da jeg gikk på HiNT Steinkjer hadde ikke pengene sine før langt uti september. Jeg fikk aldri pengene før etter skolestart, siden skolen aldri sendte melding til Lånekassen om at jeg hadde betalt semesteravgiften før en uke etter skolestart. Jævlig frustrerende til tider.

Sjur, søstra di er i avisa jo.

Jeg vet, det var sånn jeg våkna.

Hu ringte meg for å fortelle at hu var intervjua av Adressa, så jeg våkna og sendte melding til Søra og sa at om de hadde like lite å fylle avisa med som Adressa, kunne jeg hooke de opp.

Siden jeg ikke fikk noe svar, antar jeg at de gir omtrent like faen som resten av verden om Hannas "Oh my gosh!".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...