Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hehe, tusen takk for det :) Man må kjenne meg veldig godt for å forstå. Men kan vel forklares på den måten at man drøyer noe man bare må gjøre, og for hver time man drøyerer det blir det ti ganger mer vanskelig å gjøre det. Likevel er det noe som MÅ gjøres.. Så venter bare på å klare å hoppe i det.

I know that feeling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, takk :) Er vel mer snakk om å tørre enn å orke, men blir samme greia.. Må bare finne ut av hvordan.. Finner ut av det i natt satser jeg på. Natta folkens :)

Å tørre ja. Bare sett igang. :p God natt!

Kjøp deg en oppvaskmaskin, din gnitne møring. Problem solved forever!

Det var et eksempel på mitt tidligere jeg. Mitt nåværende jeg eier en oppvaskmaskin.

Sidespørsmål. Hvorfor heter det oppvaskmaskin mens det heter vaskemaskin?

Lenke til kommentar

Jeg tok nesten rett (sier vi). Jeg går ut i fra at det er denne regelen som er grunnen:

3. Substantiv + e + substantiv:

Barnebok er satt sammen av substantivene et barn og ei/en bok. Her ser vi at det er satt inn en e mellom substantivene. En del enstavelsesord får e etter seg når de settes foran et annet substantiv.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Jeg og hybelboerne mine hadde en ganske bra ordning på oppvasken. (vi hadde ikke oppvaskmaskin)

Oppvasken tas hver eneste kveld, og roteres. Hvis du ikke tar oppvasken din kveld, så må du ta den neste kveld, og da er det dobbelt så mye jobb. Vi hadde nok bestikk til å holde det gående i 3-4 dager før det MÅTTE gjøres.

Så latskap lønte seg ikke.

Lenke til kommentar

Hva i helvete?

Er jeg nødt til å beskjære bildet jeg skal ha som profilbilde på Face?

Wtf? Da forsvinner jo alt i bakgrunnen og poenget er borte.

Men jeg har lastet opp og brukt andre bilder som profilbilde uten at jeg må ha beskjært? De er ihvertfall lik orginalen. Så skjønner faen ingenting.

Har det noe med at orginalbildet er på sånn 6000x4000? Hvis jeg krymper det i photoshop og så laster opp trenger jeg vel ikke å beskjære halve bildet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...