Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i helvete?

Er jeg nødt til å beskjære bildet jeg skal ha som profilbilde på Face?

Wtf? Da forsvinner jo alt i bakgrunnen og poenget er borte.

Men jeg har lastet opp og brukt andre bilder som profilbilde uten at jeg må ha beskjært? De er ihvertfall lik orginalen. Så skjønner faen ingenting.

Lenke til kommentar

Vel, det gjør det hele enklere. Når jeg en vakker dag kjører opp og kjører rundt i landet for å møte forumfolk, kan jeg alltids vandre forbi og proklamere dikt for deg.

Jippi ;)

Nå er jeg trøtt nå..

Kan ikke si det samme. Skulle ønske det, men ... :p

Hjelper ikke å være trøtt når jeg har en tankeknute jeg ikke klarer å løsne! Hjelp, hvordan skal jeg få tli dette.

Lenke til kommentar

Hehe, tusen takk for det :) Man må kjenne meg veldig godt for å forstå. Men kan vel forklares på den måten at man drøyer noe man bare må gjøre, og for hver time man drøyerer det blir det ti ganger mer vanskelig å gjøre det. Likevel er det noe som MÅ gjøres.. Så venter bare på å klare å hoppe i det.

Lenke til kommentar

Hehe, tusen takk for det :) Man må kjenne meg veldig godt for å forstå. Men kan vel forklares på den måten at man drøyer noe man bare må gjøre, og for hver time man drøyerer det blir det ti ganger mer vanskelig å gjøre det. Likevel er det noe som MÅ gjøres.. Så venter bare på å klare å hoppe i det.

Procrastination.

Et godt tips jeg har funnet som fungerer, er å gjøre ting i samme "retning". F.eks, ta oppvasken? Orker ikke, med mindre jeg må. Hvorfor må jeg? Jo, jeg må lage middag. Da blir oppvasken gjort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...