hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva er den jævla ponnien som blir nevnt annenhver post her?En liten hest. Aw, så kjekt av deg, mushi. Endret 9. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nok om mine 2! Hvis vi skal ta bort alt farlig tror jeg det er nødvendig med å ta bort sokkene til Kitty Såwwi Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva er den jævla ponnien som blir nevnt annenhver post her? Mushi sin hund. Den er ca 3 cm høy, og naken. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke Inga from sweeden nei =( =(. Nei, hun var ikke heit engang Men det var jentene fra bubbles?... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg syns at bikkje er et ord med lite respekt. Liksom, man kaller ikke kona for kjerring, og man kaller ikke hunden for bikkja. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pakker jo oppi to da vel. :S Hei, andre gutter er uaktuelt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ozou er morsomt. Det lukter lakris, og smaker frykelig. xD (jo, jeg henger litt etter) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg syns at bikkje er et ord med lite respekt.Liksom, man kaller ikke kona for kjerring, og man kaller ikke hunden for bikkja. Jooo, det gjør man. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg syns at bikkje er et ord med lite respekt.Liksom, man kaller ikke kona for kjerring, og man kaller ikke hunden for bikkja. Jeg kaller min for kjøter. Bikkje er ille, da. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjærring = en kjær ting ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Liksom, man kaller ikke kona for kjerringØh. Jo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hasta Manana, Always be mine... Viva forever, I'll be waiting Everlasting, like the sun Live forever, For the moment Ever searching for the one *sukk* Så vakkert Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg kaller min for kjøter. Bikkje er ille, da. Kjøter er blanding, så det blir litt feil. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pakker jo oppi to da vel. :S Hei, andre gutter er uaktuelt. Er du tilbake på det der nå? Eplefeeeee!!! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 En bitteliten en da. Jeg er redd hester/ponni Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjøter er blanding, så det blir litt feil. Min er jo blanding, da. Men det er tydeligvis ille for noen allikevel. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg har ikke kjærring, men hadde jeg hatt det hadde jeg referert til hun som "kjærringa" Endret 9. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pakker jo oppi to da vel. :S Hei, andre gutter er uaktuelt. Er du tilbake på det der nå? Eplefeeeee!!! Jeg VIL IKKE ha ham med, sa jeg jo :-| Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er du tilbake på det der nå? Eplefeeeee!!! Tilbake på? det er en konstant regel. ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 En bitteliten en da. Jeg er redd hester/ponni Hester er onde dyr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg