Bytex Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Vel, det gjør det hele enklere. Når jeg en vakker dag kjører opp og kjører rundt i landet for å møte forumfolk, kan jeg alltids vandre forbi og proklamere dikt for deg. As if that'll ever happen...du kommer ikke til å tørre å besøke de i trøndelag fylke engang. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Det hadde vært bedre om du hadde dratt rundt i Norge på scooteren din. NRK hadde sikkert laget en dokumentar om det og. Lynch style. Endret 19. august 2012 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det hadde vært bedre om du hadde dratt rundt i Norge på scooteren din. NRK hadde sikkert laget en dokumentar om det og. Lynch style. Jeg hadde sett på det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Eller kanskje det bare er sunnmøringsgenene som synes det er sløsing med mer enn ett pålegg? Nei, langt ifra. Spiser nesten alltid brødskiver med kjøtt og ost. TO typer pålegg! Gjerne dobbelt av hvert, for ekstra påleggsmak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 As if that'll ever happen...du kommer ikke til å tørre å besøke de i trøndelag fylke engang. Klart jeg gjør. Jeg har allerede besøkt flere på Østlandet, Trøndelag, Rogaland og i Tromsø. Bergen neste i løpet av høsten håper jeg. Det hadde vært bedre om du hadde dratt rundt i Norge på scooteren din. NRK hadde sikkert laget en dokumentar om det og. Lynch style. Ha-ha, det hadde jeg aldri verden orket. Kaldt å kjøre rundt i maks 40 km/t. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Fyfæn altså. Hun er. Deilig. Perfekt. Syk flow. Rått konsept. Syke beats. Drøy. Herlig smil. Beste sangen noengang. Som å banne i kirken, men Pink Floyd, du har tapt. Bare hør på dette, syyyykt. http://www.youtube.com/watch?v=JELwIujC5-U&feature=related Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Så... du mener en eller annen Pink Floyd-låt kommer på andreplass? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Yes! Time - Pink Floyd kommer på andre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det der var forferdelig kjedelig. Finn i det minste noe god rap? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 God rap får du av iskald cola. 2 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det der var forferdelig kjedelig. Finn i det minste noe god rap? Kjedelig? Sykeste noengang skal jeg fortelle deg. Haterz gonna hate lizzom. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Ja, kjedelig. Simpelt, ensformig og kjedelig. Hører heller på Eminem, og han er ikke jeg så fryktelig glad i. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Snip Når noen sier at sånt er det beste noensinne vet man at de ikke har hørt på så veldig mye. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg er faktisk enig med Primer4. Verden står ikke til påske! Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Snip Når noen sier at sånt er det beste noensinne vet man at de ikke har hørt på så veldig mye. Spørs helt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Spørs helt. Hva med de artistene fra nittitallet hun henter inspirasjonen sin fra?? De La Soul Common (fra da han kalte seg common sense) A Tribe Called Quest (low end theory!) The Pharcyde Souls of mischief (93' til infinity) Nas (Illmatic??) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Og hvorfor i svarte helvete driver ei hvit jente og snakker som en "nigga"? Hvite niggere? Det er jo like tøft som etniske nordmenn som snakker liksom-pakkis når de rapper.. Endret 19. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det er nok mer en kulturell greie enn faktisk en raseting vet du. Jeg hører veldig lite på rap, så jeg kan ikke si så mye om den sangen, men at Time av PF er verdens nest beste sang, det slår meg som veldig rart. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hvorfor snakker du som en av rasistene i kommentarfeltene på DB.no? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hun må fikse tenna sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg