Datasmurf Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Ja, det er for lite søvn. Jeg kunne forøvrig drept for en liten boks vaniljesaus nå. Det er alltid like herlig dagen derpå, og stopper den forbannende skjelvinga mi. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Skulle gjerne kjørt innom med en til deg. Men det blir litt vanskelig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 DB plukker virkelig "journalister" fra øverste hylle: 22. juli ble det «Alarm-tja-noen» Skulle være Alarm-obs-alle,skriver Marte Michelet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Gawd, du er sikkert "toppkommentator" i VG debatt. De gjør ikke annet enn å klage på journalistene eller ta opp politikkdebatter i helt feile tråder fordi "naziveldet ikke lar meg kommentere i den saken". 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nei, hadde jeg vært det måtte vi satt i gang en alarm-obs-alle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Skulle gjerne kjørt innom med en til deg. Men det blir litt vanskelig. Ja, sannsynligvis. Jeg antar du ikke befinner deg i Trøndelag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Phew, virker som alle som har flytta inn i kollektivet i sommer er normale, hyggelige mennesker Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Phew, virker som alle som har flytta inn i kollektivet i sommer er normale, hyggelige mennesker Gjør det deg til den unormale? :o Og, har man ikke noen kontroll på hvem som flytter inn når man bor i et kollektiv? Endret 19. august 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Gjør det deg til den unormale? :o Og, har man ikke noen kontroll på hvem som flytter inn når man bor i et kollektiv? Mulig det, men da er jeg det på en bra måte. Og nei, utleier som har den kontrollen gitt. Hadde selvfølgelig vært annerledes hvis jeg hadde eid huset, men Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Gjør nok ikke det smurfen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Mulig det, men da er jeg det på en bra måte. Og nei, utleier som har den kontrollen gitt. Hadde selvfølgelig vært annerledes hvis jeg hadde eid huset, men Jo, selvsagt, men jeg trodde det gjerne var vanlig at en i kollektivet sto som ansvarlig leietaker og at h*n og de som bodde der således måtte fylle hull etter hvert semester. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Og, har man ikke noen kontroll på hvem som flytter inn når man bor i et kollektiv? Om man har selvstyre-kollektiv har man. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jo, selvsagt, men jeg trodde det gjerne var vanlig at en i kollektivet sto som ansvarlig leietaker og at h*n og de som bodde der således måtte fylle hull etter hvert semester. Sikkert mange som har det sånn, men ikke vi. Vi bor jo i samme hus som utleier da, så skjønner han vil ha kontroll. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hvordan kunne Bundy endre brukernavn nå i august egentlig? Trodde man måtte vente 180 dager mellom hvert bytte? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Er det mulig å deaktivere varslingene man får når noen quoter en post du har skrevet? Har rotet rundt på varselinnstillinger, men jeg finner ikke ut av det. Er så plagsomt med alle varslene hele tiden, så jeg skulle gjerne ha skrudd av alt sammen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Sikkert mange som har det sånn, men ikke vi. Vi bor jo i samme hus som utleier da, så skjønner han vil ha kontroll. Det gjør jo det hele veldig annerledes ja. Men gratulerer med gode samboere! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nettopp tilbake på hybelen Og de nye hybelbeboerne er bare 16-17år gamle fjortisgangstere Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Da jeg studerte hadde vi full kontroll på hybelboerne, men det kan være slitsomt det også. Vi stod selv ansvarlig for å annonsere, holde visninger og alt det der. Vi bare bestemte hvem som skulle flytte inn, og så dro vi til huseier for å skrive kontrakt. Endret 19. august 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nettopp tilbake på hybelen Og de nye hybelbeboerne er bare 16-17år gamle fjortisgangstere Å fy, misunner deg ikke dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg