Datasmurf Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Da går du en tur. Det fungerer stort sett alltid. Jeg må rydde huset, og burde egentlig ha ryddet opp i klubbhuset hvor vi hadde festen også, men, men. Vel, du var ikke der, men hadde du vært der, hadde jeg alltids proklamert dikt til deg også. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 yey Jeg har allerede ryddet, flinke meg Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Fikk ryddet i dag, jeg også. Endret 19. august 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Ja, du er flink. Jeg sto opp for 40 minutter siden og begynner endelig sånn smått om senn å tenke på frokost. Grandiosa eller billig pizza fra Rema. Er tom for både snurring og bønner, og absolutt ikke i stand til å kjøre til butikken for noe bedre. Frustrerende. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Pizza til frokost? Jeg er glad i pizza, men til frokost klarer jeg så vidt å få i meg noe mat. Da blir det enten noe kesam, bananer eller små yoghurter. Tror jeg aldri hadde klart å spise pizza til frokost. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg har ikke sett filmen TED, men jeg har forstått at den handler om en vulgær bamse som lever og kan snakke. Derfor anbefaler jeg ingen å se den og gir den karakter 1. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Ted er skrevet og laget av Seth MacFarlane og har Mila Kunis på rollelista. Må da dra opp det tåpelige plottet! Forøvrig burde noen rydde huset mitt. Endret 19. august 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Pizza til frokost? Jeg er glad i pizza, men til frokost klarer jeg så vidt å få i meg noe mat. Da blir det enten noe kesam, bananer eller små yoghurter. Tror jeg aldri hadde klart å spise pizza til frokost. Det har jeg null problemer med. Jeg kan spise resten av kebaben / baconcheeseburgeren jeg kjøpte kvelden før også, uten å varme den opp. Smaker da like godt der og da. Jeg har lang erfaring i å stå opp rundt middagstider og så spise middag til frokost. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Har aldri klart å sove lenger enn til sånn rundt 12 Men sover gjerne til 10 hver dag hvis jeg har mulighet til det.. Hehe. Når det gjelder frokost er det brødskiver med noe godt på og melk som gjeder altså. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 TED er vell den eneste komedien på lang, lang tid jeg har sett frem til å se. Men det er vanskelig å si noe om hvor bra den er, det kan gå begge veier. Men jeg liker McFarlane, og Marky Mark er en flink skuespiller. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hahaha, litt surrehue, eplefe? Litt. For faen. Jeg klarte nettopp å gjøre det igjen. Slikt må til ^^, Ja, det må vel det. Fikk vekk det verste med litt håndsprit TED er vell den eneste komedien på lang, lang tid jeg har sett frem til å se. Men det er vanskelig å si noe om hvor bra den er, det kan gå begge veier. Men jeg liker McFarlane, og Marky Mark er en flink skuespiller. Jeg gleder meg til å se den. Håper inderlig ikke at traileren viste alle høydepunktene. MacFarlane kan bedre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Har aldri klart å sove lenger enn til sånn rundt 12 Men sover gjerne til 10 hver dag hvis jeg har mulighet til det.. Hehe. Når det gjelder frokost er det brødskiver med noe godt på og melk som gjeder altså. Ha-ha, jeg skulle ønske jeg var mer som deg da. En julaften for noen år siden, sovnet jeg like etter at vi hadde pakket opp gavene (så rundt ti på kvelden) og våknet igjen 2. juledag. Tror det lengste jeg har sovet i et strekk er 50 timer, uten medikamenter, og uten at jeg hadde døgnet på forhånd. Lenge leve KLS osv. TED er vell den eneste komedien på lang, lang tid jeg har sett frem til å se. Men det er vanskelig å si noe om hvor bra den er, det kan gå begge veier. Men jeg liker McFarlane, og Marky Mark er en flink skuespiller. Ja, jeg har det på samme måte. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Oi, det er lenge datasmurf.. Jeg som var stolt av mine 12 timer.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg hadde gitt mye for å klare å sove 12 timer et par dager i uka... Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg blir bare mer trøtt av det Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg sov 13 timer i natt. Helt normalt for meg det, hvis jeg får ligge uforstyrret og ikke skal noe dagen etterpå. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg har ikke sett filmen TED, men jeg har forstått at den handler om en vulgær bamse som lever og kan snakke. Derfor anbefaler jeg ingen å se den og gir den karakter 1. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1452563&hl=&fromsearch=1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Oi, det er lenge datasmurf.. Jeg som var stolt av mine 12 timer.. Vel, jeg liker ikke å sove lenge, for å si det sånn. Jeg er fornøyd med 8 timer jeg. Alt over, og jeg blir gretten og uopplagt. Veldig sjelden at jeg sover mer enn 3-4 timer hver natt før arbeid vel og merke. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg fikk frikort i dag. Så nå er alle legetimer ut året gratis. I tillegg får jeg tilbake 150 kroner. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Og det er veldig lite søvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg