Bruker-33331 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg glemte å ha syltetøy på peanøttsmør-skiven min. The fuck. Det er bare én ting å gjøre, skaffe seg aggregat og boksemat, verden går under. (jeg prøvde å være morsom, ikke motbydelig) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Syltetøy OG peanøttsmør? Jeg.. jeg tror det er noe i veien med deg. Eller kanskje det bare er sunnmøringsgenene som synes det er sløsing med mer enn ett pålegg? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Husker jeg spiste frokost hos en nabo av meg når jeg var i 10-årsalderen eller noe. De døde nesten av sjokk når jeg hadde ost og skinke på samme skive. Tror det er mer utbredt enn Møre! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Makan til personlige ting man skal ta opp med andre, da? Hva? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Deg om det, jeg er svært glad i det, og i motsetning til juice tærer det ikke like mye på tennene. Tror jeg. Meg om det ja.. Tror jeg må smake igjen, lenge siden Så til det store spørsmålet: Skal jeg trene dagen derpå, eller skal jeg bruke dagen til å slappe av..?. Hmmm. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Husker jeg spiste frokost hos en nabo av meg når jeg var i 10-årsalderen eller noe. De døde nesten av sjokk når jeg hadde ost og skinke på samme skive. Tror det er mer utbredt enn Møre! Been there tried that. Løste det med å ta en skive til, legge skinken over, kutte de i to og legge halv skive med skinke over halv skife med ost. Vips, to skiver med ost og skinke uten å doble påleggsbruket per brødskive. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Folk er crazy. Edit: Glemte at jeg hadde hårfarge i og lente hodet mitt mot hånden min. Hurra, oransje tommel. Endret 19. august 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Jersey Shore next! Jeg fant ut at jeg tydeligvis hadde forelesning midt i ferien min. Jaja! Endret 19. august 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Husker jeg spiste frokost hos en nabo av meg når jeg var i 10-årsalderen eller noe. De døde nesten av sjokk når jeg hadde ost og skinke på samme skive. Tror det er mer utbredt enn Møre! Been there tried that. Løste det med å ta en skive til, legge skinken over, kutte de i to og legge halv skive med skinke over halv skife med ost. Vips, to skiver med ost og skinke uten å doble påleggsbruket per brødskive. Samme her.. Men det er jo vanlig nistemat, og må jo ha mye pålegg:) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 For faen. Jeg klarte nettopp å gjøre det igjen. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hahaha, litt surrehue, eplefe? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 For faen. Jeg klarte nettopp å gjøre det igjen. Slikt må til ^^, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Meg om det ja.. Tror jeg må smake igjen, lenge siden Så til det store spørsmålet: Skal jeg trene dagen derpå, eller skal jeg bruke dagen til å slappe av..?. Hmmm. Slappe av! Det skal i alle fall jeg gjøre. Kom meg endelig opp av senga, holder på å koke over her inne. Tror jeg skal ta meg en dusj og så spise Grandiosa til frokost. Og hva er de greiene med at det er unormalt å spise brød med skinke og ost sammen? Bare skinke alene blir jo kjedelig, akkurat som bare ost alene blir kjedelig, men sammen er de perfekte. Aldri opplevd at det ikke skal være vanlig. Verken i Trøndelag eller Rogaland. Ditto peanøttsmør alene. Jeg spiser vel og merke ikke syltetøy (Danielzu gjør), men sverger til rips- og solbærgele, eventuelt hapå. mMmm. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hvorfor tok jeg ikke bare en parkeringsbillett? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nå må du se og fikse døgnrytmen din, gutt! Det er kjedelig å stå opp tidlig. Ingenting morsomt som skjer før på kvelden/natten, uansett. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Ikke sant? Samt at det er så mye bedre å jobbe da. Jeg blir så kreativ og produktiv når klokka bikker to at det er sykt. Lurer forøvrig på om jeg drev og kurtiserte og proklamerte dikt til gifte kvinner i går aften. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hvem gjorde vel ikke det? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Slappe av! Det skal i alle fall jeg gjøre. Kom meg endelig opp av senga, holder på å koke over her inne. Tror jeg skal ta meg en dusj og så spise Grandiosa til frokost. Ser ut til at det blir slappe av.. Problemet er at jeg sto opp tidlig, så begynner å bli trøtt nå.. Men så er det fint vær, og varmt her også ja.. Kanskje å gå en tur er et bra alternativ.. Formen er jo grei Lurer forøvrig på om jeg drev og kurtiserte og proklamerte dikt til gifte kvinner i går aften. Hvorfor gjorde du det ikke til meg isteden? Endret 19. august 2012 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg