Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deg om det, jeg er svært glad i det, og i motsetning til juice tærer det ikke like mye på tennene. Tror jeg. :p

Meg om det ja.. Tror jeg må smake igjen, lenge siden :p

Så til det store spørsmålet: Skal jeg trene dagen derpå, eller skal jeg bruke dagen til å slappe av..?. Hmmm.

Lenke til kommentar

Husker jeg spiste frokost hos en nabo av meg når jeg var i 10-årsalderen eller noe. De døde nesten av sjokk når jeg hadde ost og skinke på samme skive. Tror det er mer utbredt enn Møre!

Been there tried that. Løste det med å ta en skive til, legge skinken over, kutte de i to og legge halv skive med skinke over halv skife med ost. Vips, to skiver med ost og skinke uten å doble påleggsbruket per brødskive.
Lenke til kommentar

Husker jeg spiste frokost hos en nabo av meg når jeg var i 10-årsalderen eller noe. De døde nesten av sjokk når jeg hadde ost og skinke på samme skive. Tror det er mer utbredt enn Møre!

Been there tried that. Løste det med å ta en skive til, legge skinken over, kutte de i to og legge halv skive med skinke over halv skife med ost. Vips, to skiver med ost og skinke uten å doble påleggsbruket per brødskive.

Samme her.. :) Men det er jo vanlig nistemat, og må jo ha mye pålegg:)

Lenke til kommentar

Meg om det ja.. Tror jeg må smake igjen, lenge siden :p

Så til det store spørsmålet: Skal jeg trene dagen derpå, eller skal jeg bruke dagen til å slappe av..?. Hmmm.

Slappe av! Det skal i alle fall jeg gjøre. Kom meg endelig opp av senga, holder på å koke over her inne. Tror jeg skal ta meg en dusj og så spise Grandiosa til frokost. :p

Og hva er de greiene med at det er unormalt å spise brød med skinke og ost sammen? Bare skinke alene blir jo kjedelig, akkurat som bare ost alene blir kjedelig, men sammen er de perfekte.

Aldri opplevd at det ikke skal være vanlig. Verken i Trøndelag eller Rogaland.

Ditto peanøttsmør alene. Jeg spiser vel og merke ikke syltetøy (Danielzu gjør), men sverger til rips- og solbærgele, eventuelt hapå. mMmm.

Lenke til kommentar

Slappe av! Det skal i alle fall jeg gjøre. Kom meg endelig opp av senga, holder på å koke over her inne. Tror jeg skal ta meg en dusj og så spise Grandiosa til frokost. :p

Ser ut til at det blir slappe av.. Problemet er at jeg sto opp tidlig, så begynner å bli trøtt nå.. Men så er det fint vær, og varmt her også ja.. Kanskje å gå en tur er et bra alternativ.. Formen er jo grei :)

Lurer forøvrig på om jeg drev og kurtiserte og proklamerte dikt til gifte kvinner i går aften.

Hvorfor gjorde du det ikke til meg isteden? :p

Endret av Lykketroll2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...