Lord Britishface Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Demokrati på et stort forum er klin umulig. Det må være diktatur eller bare legge ned hele skiten. Men det tredje alternativet er jo så bra! Du vet, å la forumet bli absolutt dritt fordi man er for feig til å risikere litt kritikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nei, da opplever man "vg debattant" fenomenet, der "toppkommentatorer" roper og skriker om alt mulig uten å bli moderert. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Man må også være forberedt på at ingen medlemmer eier noen som helst form for humor. Aldri prøv å være morsom når du stenger en tråd. Og forvent beskyldninger om kameraderi og forskjellsbehandling uansett om du har slettet ørten poster og eventuelt giitt den andre parten advarsler tidligere. Alt du gjør vil være mulig å granske og analysere. Og ikke minst; Man representerer alltid forumet når man skriver i random tråder. Jeg foretrekker å være vanlig bruker. Man får jo aldri warnings lengre, ei utestengelser. Forumet er fritt frem. Jeg vil aldri ha sjanse til å stige i noen grader her, med mindre jeg kjøper opp forumet Whatever, hvorfor vil du stige opp i rankene? Apropos nerder. Fra mitt kjøkkenvindu ser jeg direkte inn i alle stuene på et leilighetsbygg på nabotomten. Virker som om det har flytta inn litt av en gamer i ene leiligheten. Han har sittet limt foran PC-en sin helt siden jeg kom hjem i går. Er det på tide å faktisk gjøre noe så gammeldags som å bli kjent med en nabo? Do it, så kan dere dele på lolicons og cp. Jeg likte aldri siden spesielt godt uansett, Ikke noe rart. Jeg har aldri vært særlig aktiv der. Er bare kverulering, circle jerk og krangling. Akkurat som DNFK. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=JsdBX_bh1wk&feature=player_embedded Fap fap fap! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Bytex skremte vekk alle. Eller så sitter alle og gjør det samme som Bytex. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nei, tror bare alle har lagt seg. Ingenting slår å se en hårete greker rocke på Hammond-orgel/synther. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg foretrekker Blade Runner Soundtracket. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Jau, men dette var i 1975, før han fikk så mange synther. Det fantes stort sett bare monofoniske synther på den tiden. Orgel gjorde resten. Og den berømte Bladerunner-lyden kommer fra en Yamaha CS-80, som ikke kom ut før i 1979 og veide 200kg. Endret 19. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Takk, det skal jeg huske på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nei, tror bare alle har lagt seg. Ingenting slår å se en hårete greker rocke på Hammond-orgel/synther. Neida, vi gidder bare ikke poste i tråden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Da er man hjemme fra reunion. Fantastisk. Jeg var gentleman, så ble det nach. Awesome. Nå blir det mat. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 see ya Nå må du se og fikse døgnrytmen din, gutt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Takk, det skal jeg huske på. Her er alt du (ikke) trenger å vite om CS-80, Vangelis' signatursynth og hans favoritt noensinne. http://www.vintagesynth.com/yamaha/cs80.php Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 det døde her ja. god morgen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 God etterrmiddag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg glemte å ha syltetøy på peanøttsmør-skiven min. The fuck. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Syltetøy OG peanøttsmør? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Syltetøy OG peanøttsmør? Peanut butter and jelly sandwich? American style! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg