Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man må også være forberedt på at ingen medlemmer eier noen som helst form for humor. Aldri prøv å være morsom når du stenger en tråd. Og forvent beskyldninger om kameraderi og forskjellsbehandling uansett om du har slettet ørten poster og eventuelt giitt den andre parten advarsler tidligere. Alt du gjør vil være mulig å granske og analysere.

Og ikke minst; Man representerer alltid forumet når man skriver i random tråder.

Jeg foretrekker å være vanlig bruker.

Man får jo aldri warnings lengre, ei utestengelser. Forumet er fritt frem.

Jeg vil aldri ha sjanse til å stige i noen grader her, med mindre jeg kjøper opp forumet :)

Whatever, hvorfor vil du stige opp i rankene?

Apropos nerder. Fra mitt kjøkkenvindu ser jeg direkte inn i alle stuene på et leilighetsbygg på nabotomten. Virker som om det har flytta inn litt av en gamer i ene leiligheten. Han har sittet limt foran PC-en sin helt siden jeg kom hjem i går. Er det på tide å faktisk gjøre noe så gammeldags som å bli kjent med en nabo?

Do it, så kan dere dele på lolicons og cp.

Jeg likte aldri siden spesielt godt uansett,

Ikke noe rart. Jeg har aldri vært særlig aktiv der. Er bare kverulering, circle jerk og krangling.

Akkurat som DNFK.

Lenke til kommentar

Jau, men dette var i 1975, før han fikk så mange synther. Det fantes stort sett bare monofoniske synther på den tiden. Orgel gjorde resten. Og den berømte Bladerunner-lyden kommer fra en Yamaha CS-80, som ikke kom ut før i 1979 og veide 200kg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...