Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

200 i masseslagsmål i Malmø, 2 arrestert. Bra jobba polisen.

Høres ut som da jeg var "ung". Alle visste det skulle bli bråk den fredagen. Det var mobilisert kraftig fra begge sider. Var minst 150 som møttes på en parkeringsplass. Kjettinger og kniver ble beslaglagt. Vi hadde vett til å la en "uskyldig" fjortis ta alt som kunne bli beslaglagt før vi møtte de andre. Ble store oppslag i avisa. Kameraten min gav en fyr skikkelig juling mer eller mindre rett foran trynet på snuten. Men var for mange folk til at de kunne ta noen av dem. Plutselig bare spredde folk seg. Ingen utpekte noen.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hva gjør man egentlig for å bli admin på forumet her?, synes det er på tide at jeg stiger litt i gradene her.

Regel nr 1. Ikke spør om å bli admin.

Regel nr 2. Ha en masochistisk trang til å svare på et utall PM's om alle avgjørelser du tar som moderator av kverulernde medlemmer. Vær forberedt på ting som "Du kan ikke si det du sa fordi du er admin her"

Regel nr 3. Ha ufattelig mye fritid for å sitte og ta deg av rapporter hele dagen

Regel nr 4. Gi Jarmo en sinnssykt bra blowjob

Regel nr 5. Hvis du tror at du bare kan sitte og banne folk du ikke liker i DNFK, tar du feil. Alt du gjør blir logget og sjekket av moderatorer.

Du glemte en ting - plettfri vandel.

Jeg vil aldri ha sjanse til å stige i noen grader her, med mindre jeg kjøper opp forumet :)

Lenke til kommentar

Du glemte en ting - plettfri vandel.

Jeg vil aldri ha sjanse til å stige i noen grader her, med mindre jeg kjøper opp forumet :)

Bortsett fra ett innlegg med tough love som Daskemannen tolket som personangrep samt. noe trolling i 07 tror jeg det går noenlunde greit.

Også hadde jeg måtte lært meg å holde meg unna mote & velvære underforumet. :p

Lenke til kommentar

200 i masseslagsmål i Malmø, 2 arrestert. Bra jobba polisen.

Høres ut som da jeg var "ung". Alle visste det skulle bli bråk den fredagen. Det var mobilisert kraftig fra begge sider. Var minst 150 som møttes på en parkeringsplass. Kjettinger og kniver ble beslaglagt. Vi hadde vett til å la en "uskyldig" fjortis ta alt som kunne bli beslaglagt før vi møtte de andre. Ble store oppslag i avisa. Kameraten min gav en fyr skikkelig juling mer eller mindre rett foran trynet på snuten. Men var for mange folk til at de kunne ta noen av dem. Plutselig bare spredde folk seg. Ingen utpekte noen.

Den gang jeg var ung, da vi møttes på parkeringsplassen hver fredag, barka løs, tok en pils og kjørte hjem.

Når vi kom hjem banka vi dritten ut av kjerringa til hun fikk både det ene og andre- er ikke for ingenting hun heter anfall vet du...

edit, lattelig at feltet du skriver i er lenger en det som kommer som post.

Endret av settings
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Vær ærlig L4r5, tror du at en bruker slik som meg har en noen som helst sjanse til å bli forfremmet på noen som helst måte i forumet? Ikke tenk om 10år, men innen rimelig tid.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Vil ikke si at moderator/admin er noe forfremmelse, heller en forbannelse med evig lidelse til du ikke orker mere whining om alt du gjør, og slutter frivillig. Plutselig skal ALLE mene noe om deg fordi du stikker ut som er sår tommel.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vær ærlig L4r5, tror du at en bruker slik som meg har en noen som helst sjanse til å bli forfremmet på noen som helst måte i forumet? Ikke tenk, om 10år, men innen rimelig tid.

Hadde du spurt meg for et år, halvannet siden hadde det vært et blankt nei.

Nå... Vel, snakk til meg om et par år igjen.

Du har vist en god utvikling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Du blir låst når du er moderator, du kan ikke komme med en uttalelse som kan tolkes som en idiotuttalelse. Du må sikkert oppføre deg representativt, for moderator gruppen.

Lenke til kommentar

Det er bare administratorer som får betalt, de er ansatt av Edda Media og har andre jobber i tillegg. Ikke moderatorer. Du kan ikke være ironisk eller prate skit lengre, du må representere moderator-gruppen da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du blir låst når du er moderator, du kan ikke komme med en uttalelse som kan tolkes som en idiotuttalelse. Du må sikkert oppføre deg representativt, for moderator gruppen.

Fullstendig sant. Og av den grunn har jeg faktisk vurdert å trekke meg et par ganger. Jeg føler meg kastrert. Jeg kan ikke kalle en idiot for en idiot. Jeg må gå foran som et godt eksempel. Men det er fordeler med å være moderator også¨. Du vet alt som foregår bak teppet. Det er sosialt. Det er koselig rett og slett.
Lenke til kommentar

Det er bare administratorer som får betalt, de er ansatt av Edda Media og har andre jobber i tillegg. Ikke moderatorer. Du kan ikke være ironisk eller prate skit lengre, du må representere moderator-gruppen da.

Rettelse: Det er bare EN av administratorene som får betalt. TSP har en 15% stilling. Alt utover dette er frivillig.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...