Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Mens vi er inne på utbrudd, er det normalt at begge DVD-drevene på PC-en plutselig ikke kjenner igjen disker? Selve drevet gjenkjennes og er liksom klart, den responderer og ejecter når jeg vil, men ingen av dem synes å lese noe som helst. :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, da har jeg liggi å senga og halvsovi i to timer :p haha jeg som må gjøre en oppgave.

Hatt fagdag i matte i dag, som var slit. hadde prøve og greier i slutten av dagen. trur det ikk greit.

mellom 2/4 i karakter håper jeg :p ( 4 er litt i høyeste laget for en som meg >_> )

Snart blir det fisk håper jeg.

Lenke til kommentar

Jeg gir meg over.

PC-er er faen mer ulogiske enn kvinnfolk. Nå virker plutselig drevene igjen. Uten at jeg gjorde noe annet enn å innstallere en bråte oppdateringer som hadde samlet seg opp og reboote.

Nå hørtes jeg veldig emo ut.

Det er ikke riktig. Jeg er veldig glad, bare litt resignert. :p

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Det finnes en logikk, men den snus opp ned og speilvendes annenhver dag, så det er litt vanskelig å henge med. :>

Pøff. Kvinnfolk er bare rett og slett logisk. Og logikk er fast. Den driver ikke å snur på seg, vel.

Beklager å måtte si det, men det finnes ikke noe mer ulogisk enn kvinnfolk.

Mannfolk.

Lenke til kommentar
Det finnes en logikk, men den snus opp ned og speilvendes annenhver dag, så det er litt vanskelig å henge med. :>

Pøff. Kvinnfolk er bare rett og slett logisk. Og logikk er fast. Den driver ikke å snur på seg, vel.

Beklager å måtte si det, men det finnes ikke noe mer ulogisk enn kvinnfolk.

Mannfolk.

Vi har et ord for dette: DENIAL.

Forresten er det gøy med 4GB RAM. Installasjon av flere ting samtidig. 8D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
db.noEn fersk statistikk fra Statistisk sentralbyrå viser at bare seks land i verden eksporterer mer våpen enn lille Norge.

(.............)

Nammo har flere ganger måttet svare på spørsmål fra humanitære organisasjoner rundt henholdsvis produkter på avveie i utlandet og effekten av konsernets eksplosive 12.7-ammunisjon på mennesker.

Denne type ammunisjon er svært omstridt, fordi den eksploderer når den treffer målet.

Eksploderende ammunisjon er ifølge Geneve-konvensjonen forbudt å bruke mot mennesker. Derfor er det bruk mot kjøretøy, bygninger og befestede stillinger som er det offisielle bruksområdet for den populære ammunisjonstypen.

Hihi, husker vi hadde om bruk av 12.7 og litt bakgrunnsinformasjon om våpnet og slikt og det ble sagt en ikke fikk bruke 12.7 på mennesker, det var stridig imot genevkonvensjonen osv..

Så var det en lur befal som kremtet og sa "men en hjelm er også utstyr" :lol:

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...