Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Én dag skal jeg legge en pose med en six-pack i utenfor bilen. Og følge med på avstand.

Bare for å se hva som skjer.

Så engang en pose med 2 sekspakninger og noen cider som sto mutters alene på parkeringsplassen uttafor huset jeg bor i, safet først og gikk inn, men da jeg så igjennom kjøkkenvinduet at han fortsatt sto der etter 5 min gikk jeg og henta den.

Tydligvis noen som hadde tatt den ut fra bilen og så bare gått ifra den.

Edit: Er masse fjortisgangstere på bmxer som bare henger rundt her så tenkte det var bedre at jeg tok posa før dem.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Edit: Er masse fjortisgangstere på bmxer som bare henger rundt her så tenkte det var bedre at jeg tok posa før dem.

Haha, jeg skal bare vente til noen skal ta posen, også komme og kjefte. "HVA FAEN GJØR DU MED ØLEN MIN, GUTT?"

Synes du det er verdt det om du ender opp med og stå der i 45min? :p

Lenke til kommentar

Jeg har lett, men finner ingenting.

mMmm ... Burritos og øl. &--#60;3

Lagde hjemmelaget elggryte med rødvin i sta. Sykt bra!

Nice! Jeg må komme meg i seng så jeg rekker polet i morra. Må ha noen flasker vin til i kveld.

Lykketroll2: Lykkeprinsen din er dessverre homofil, så han vil nok aldri bli din, med mindre du skifter kjønn.

Hvordan vet du det? :/

Jeg er rimelig sikker på at du rota med quotene dine, men hvis du godtar en scooter fremfor en hest, kan jeg alltids komme kjørende forbi?

Man trenger en homofil person til å vite om en annen person er homofil. Derfor har vi Datasmurf, vår perfekte homo-radar. :tease:

Bi takk, og heller herlige mannemenn enn småjenter uten dott.

Susanne sunfør?? wtf

EDIT:

Pleier og skyte megselv i foten med spikerpistol når det starter en sang av hun på radioen når jeg er på jobb.

The fuck? Susanne er jo awesome! :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...