Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

mMmm ... Burritos og øl. &--#60;3

Lagde hjemmelaget elggryte med rødvin i sta. Sykt bra!

Lykketroll2: Lykkeprinsen din er dessverre homofil, så han vil nok aldri bli din, med mindre du skifter kjønn.

Endret av j--
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke drømmeprinsen min ri forbi vinduet mitt nå :D Jeg er kjeder meg og er trøtt, så det hadde vært perfekt å sove i armkroken hans :love:

Tror du må vente en stund. Mannfolk bruker vanligvis ikke å være interessert i hester og slikt. Kan derimot anbefale deg å flørte med gutta på diskusjon, kanskje du finner en verdig kar.

Lenke til kommentar

Tror heller du skal være skeptisk til prinser som rir rundt i nabolaget på dette tidspunktet jeg.

Jah, det tror jeg også.. Kanskje han heller bare skal finne meg snart.. Lei av å vente.. :p

Tror du må vente en stund. Mannfolk bruker vanligvis ikke å være interessert i hester og slikt. Kan derimot anbefale deg å flørte med gutta på diskusjon, kanskje du finner en verdig kar.

Liker egentlig ikke hester, så det passer jo egentlig bedre ;)

Man trenger en homofil person til å vite om en annen person er homofil. Derfor har vi Datasmurf, vår perfekte homo-radar. :tease:

Åhhh. jadaså.. Får bare fortsette å lete da.

Lenke til kommentar

jeg innser at jeg likte det bedre når broren min var av face, nå får jeg mengder av spam via spotify, spørsmål og de videoene "[sHOCK!] Bare 17 ar gammel, gjor hun det i offentlig videregaende skole alltid! utrolig? [Video#320]" der, gaa....

skyt han!

Lenke til kommentar

Lykketroll2: Lykkeprinsen din er dessverre homofil, så han vil nok aldri bli din, med mindre du skifter kjønn.

Hvordan vet du det? :/

intuisjon.

Manu Chao om en uke på Rådhusplassen. Gratiskonsert. Må nesten få kommet meg dit.

Lenke til kommentar

jeg innser at jeg likte det bedre når broren min var av face, nå får jeg mengder av spam via spotify, spørsmål og de videoene "[sHOCK!] Bare 17 ar gammel, gjor hun det i offentlig videregaende skole alltid! utrolig? [Video#320]" der, gaa....

skyt han!

For 100 000,- i kontanter plus betalt reise/opphold/mat så gjør jeg det.

Lenke til kommentar

Susanne sunfør?? wtf

EDIT:

Pleier og skyte megselv i foten med spikerpistol når det starter en sang av hun på radioen når jeg er på jobb.

Når er du på vei til jobb og hvilken radiostasjon hører du på?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...