Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driter i både spotify og wimp, jeg har en så enorm MP3-samling at jeg trenger ikke noe annet. Er det noe jeg plutselig vil høre som jeg ikke har, finner jeg alltids en torrent.

Det har da jeg også, men jeg bruker Wimp på jobb og når jeg er ute og reiser og ikke gidder å bruke mobilhøyttaleren hele tiden (nettbrettet har bedre høyttaler). Samt at det er en ypperlig måte å kjøpe ny musikk på. Greit, kvaliteten er så där, men det har ikke så mye å si.

Hmm, tastaturet mitt holder på å dø. Fantastisk. Ingenting som å kopiere bokstaver hist og her.

Lenke til kommentar

så var det skrullingen som lurte på om bilen fuska fordi det var luft i tanken...

"

Han mente nok egentlig kondens men så hadde man misforstått hva det var og sa "luft" istedefor.

Edit: har selv opplevd fusking pga. luft i tanken, Eller eventuelt mangel på bensin. :p

Om han hadde prøvd og tegne hvordan han så for seg en tank med bensinpumpe så ut så tror jeg han hadde forstått hvor teit han var. :p

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

‎"The show centers on seven mischievous and rebellious women with different backgrounds and personalities, who have a number of psychological and behavioral problems"

These people are insane. Also, videoene av programmet sine slåsskamper er faktisk hilarious. Syv minutter sammenhengende av crazy kjerringer som hyler "THE FUCK YOU SAY TO ME HO? THE FUCK YOU SAY" og "I'm gonna BREAK YOUR FUCKING FACE" og lignende før de prøver å drepe hverandre. Favoritten min så langt er når Flo tar Amber etter hestehalen og hiver henne bortover sementen med det ene svømmebassenget i huset de bor i. Skulle gitt mye for å se reglene de må forholde seg til. Dette er forøvrig Realityprogrammet Bad Girls Club.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...