Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Ja? Jeg skriver inn mailadressen og passordet jeg bruker på fb? står at det er feil. Nei, er vel bare å slette med en gang.. ingen bombe at det ikke fungerer hos meg. Blir så irritert.

Lenke til kommentar

Svenske luksusfellen er det beste programmet i verden!, iallefall de første 15 min. når det går opp for de at de er helt fucked og må selge alt de er så glad i :)

Edit: nej! men jag vil jo inta selge motorsykkelen, den ar jo min øgsten.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Og få reklame og avbrudd i musikken du hører på, samt at det er hva ... 10 timer i måneden eller noe?

Det stemmer at du kun kan høre på ti timer musikk i måneden, men dette gjelder først etter et halvt år. Etter seks måneder må du betale for å bruke Spotify optimalt, mens du må betale etter kun én måned for å bruke Wimp. Hvordan du får Wimp til å bli bedre enn Spotify på dette grunnlaget er uforståelig.

Ja? Jeg skriver inn mailadressen og passordet jeg bruker på fb? står at det er feil. Nei, er vel bare å slette med en gang.. ingen bombe at det ikke fungerer hos meg. Blir så irritert.

*host* Brukerfeil *host*

Lenke til kommentar

Blir som å si at musikk eller at diverse matvarer er kvinnefornedrende.

Haynes reperasjonshåndbokene er kvinnefornedrende, bare se på baksiden, 3 bilder no1 mann lenende over panser, bilde no2 bann med bein stikkende ut fra under bil, bilde no3 kvinne i skjørt som bytter dekk i veikant.

Akkurat som om alt annet enn dekkskifte er forbeholdt mannen.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...