Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant barnebilde av meg selv, og fortalte en kompis om det. xD

[16:35] [Vintage Princess] When I grow up, I want to be like me.: I found pictures of me when I was little ^_^

[16:35] Also Sprach Pandariffic: o_O

[16:35] [Vintage Princess] When I grow up, I want to be like me.: I was really.. boyish. I knew I was a tomcat, but seriously.

[16:36] [Vintage Princess] When I grow up, I want to be like me.: When all the girls in my class lined up in their little dresses, I lined up with a college sweater and pants

[16:36] Also Sprach Pandariffic: awww

[16:36] Also Sprach Pandariffic: you little dyke <3

Lenke til kommentar
Chokke: Sånn. Helt vanlig mor, egentlig? Type, egentlig veldig hyggelig, sånn, innerst inne, men hun har tvillinger og får sjelden sove, så nå er det sånn "poke me and DIE!" holdning?

Forsåvidt. Mer sånn, her har jeg bragt to drittunger til verden, våg og handle imot min vilje og føl min vrede, men egentlig er jeg veldig hyggelig :yes: .

Huff, hatepå.

Lenke til kommentar

ONCE MORE,

YOU OPEN THE DOOR

AND YOU'RE HERE IN MY HEART AND;

MY HEART WILL GO ON AND ON!

AWWWW! <3<3<3<3<3

Som forresten får meg til å faktisk måtte gi dere linken til et av tidenes festligste klipp (kom plutselig til å tenke på det her om dagen).

Lenke til kommentar
Jeg ønsker at noen kunne finne opp en kniv som sluttet å være spis om den nærmet seg menneskekjøtt.

*kikke på den plastrede tommelen sin*

Hadde vært smart, med mindre man skulle drive med selvskading :hmm:

Hvor mislykket føler ikke en selvskader seg når også kniven snur seg mot deg, og nekter å skade deg? Ultimate bekreftelsen.

Lenke til kommentar

Argh!

Daemon tools nekter å innstallere seg rett!

Og ja, før noen påpeker det, jeg også tror problemet sitter mellom stolen og tastaturet, men helvete heller. Jeg trodde jeg hadde litt mer talenter enn dette her. xD

</Random utbrudd>

Såe. Muffinkake?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...