Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Få se, jeg hadde storrengjøring på rommet tidligere i dag. Åpnet alle vinduer på vid vegg og lukket persiennene. Døra til gangen og døra ut, samt døra til garasjen også oppe, for å få ordentlig gjennomtrekk. Hadde PC, skjermer, forsterker etc avskrudd i to og en halv time.

Temperaturen er fortsatt den samme som da jeg begynte. 27 grader. Fydda!

Det er aberet med å ha tre vinduer vendt mot sola store deler av ettermiddagen og hele kvelden.

Lenke til kommentar

Og om noen år, ville noen slippet løs en video på youKammizezTube, for å starte en revolusjon for å bekjempe ditt tyrani.

Tull. Folket ville elsket meg. De som er uenige i mine metoder, vel, de må bli tatt hånd om. De må lære at mine metoder er det beste for oss alle.

Lenke til kommentar

Tull. Folket ville elsket meg. De som er uenige i mine metoder, vel, de må bli tatt hånd om. De må lære at mine metoder er det beste for oss alle.

Merkelig det der. Jeg sitter med de samme tankene selv. Får se hvem av oss som blir diktator først.

Lenke til kommentar

Videreføring av dagens ordning, bare uten valg, altså?

Jeg tenker at det er like greit å innrømme at det er et diktatur, istedenfor å dekke det til med noe slikt som: "Democratic people's republic of Norway". Jeg er en ærlig fyr og holder ikke folk for narr. Jeg sier det som det er. "The dictatorial Norway, controlled by Kammizez, the tyrant." (working title).

Merkelig det der. Jeg sitter med de samme tankene selv. Får se hvem av oss som blir diktator først.

Vel, om jeg utsletter deg nå, så vil jeg ikke ha noe problemer med deg senere...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...