Slimda Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg var tydeligvis mer viktig å svare enn deg Lars. Ta det til etterretning til neste gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Kan jo alltids gjøre noe med tilgangen din til forumet da, Slimda. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Kan jo alltids gjøre noe med tilgangen din til forumet da, Slimda. Jeg føler det er på tide. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Kan jo alltids gjøre noe med tilgangen din til forumet da, Slimda. Da får du ikke de pikante bildene jeg har av Hedvig etter forumfesten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det er nettopp det jeg gjør. Jeg krever de i løsepenger for å gi deg tilgang igjen. problemofficer.jpg 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Få se, jeg hadde storrengjøring på rommet tidligere i dag. Åpnet alle vinduer på vid vegg og lukket persiennene. Døra til gangen og døra ut, samt døra til garasjen også oppe, for å få ordentlig gjennomtrekk. Hadde PC, skjermer, forsterker etc avskrudd i to og en halv time. Temperaturen er fortsatt den samme som da jeg begynte. 27 grader. Fydda! Det er aberet med å ha tre vinduer vendt mot sola store deler av ettermiddagen og hele kvelden. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg skulle ønske jeg hadde makten som Lars sitter på... Jeg vill gjort verden til et bedre sted. Jeg ville vært enehersker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Og om noen år, ville noen slippet løs en video på youKammizezTube, for å starte en revolusjon for å bekjempe ditt tyrani. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Du hoppet glatt over å svare på posten min, Hedvig, Jeg tolker det dithen at du allerede kjenner godt til siden. No comment. Da får du ikke de pikante bildene jeg har av Hedvig etter forumfesten. Hey, du LOVTE! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hey, du LOVTE! Ja, det gjorde jeg. Har ikke du lært fra KG at alle menn lyver og bedrar? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Og om noen år, ville noen slippet løs en video på youKammizezTube, for å starte en revolusjon for å bekjempe ditt tyrani. Tull. Folket ville elsket meg. De som er uenige i mine metoder, vel, de må bli tatt hånd om. De må lære at mine metoder er det beste for oss alle. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Videreføring av dagens ordning, bare uten valg, altså? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Overraskende få som har lyst til å se Turbonegro i helgen, samt møte bandet. oO Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Ja, det gjorde jeg. Har ikke du lært fra KG at alle menn lyver og bedrar? Lære fra KG? Går det an Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Tull. Folket ville elsket meg. De som er uenige i mine metoder, vel, de må bli tatt hånd om. De må lære at mine metoder er det beste for oss alle. Merkelig det der. Jeg sitter med de samme tankene selv. Får se hvem av oss som blir diktator først. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Videreføring av dagens ordning, bare uten valg, altså? Jeg tenker at det er like greit å innrømme at det er et diktatur, istedenfor å dekke det til med noe slikt som: "Democratic people's republic of Norway". Jeg er en ærlig fyr og holder ikke folk for narr. Jeg sier det som det er. "The dictatorial Norway, controlled by Kammizez, the tyrant." (working title). Merkelig det der. Jeg sitter med de samme tankene selv. Får se hvem av oss som blir diktator først. Vel, om jeg utsletter deg nå, så vil jeg ikke ha noe problemer med deg senere... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Om jeg ikke allerede har initiert utslettelsesprosjektet mot deg da, kjære rival. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det er tjuvstart. Det er juks. Jeg diskvalifiserer deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Si det til han som fikser jobben. Kan jo ikke si hvordan han ser ut, eller når det skjer, men... En dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg