Bruker-33331 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 VET DERE HVA DERE ER BARE USANNSYNLIG SLEMME MOT MEG HERREGUD Bare tulla <3 Jeg er sikker på at hvis hun har på seg bleier, blir du tent uansett. Sant. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Me på frisken imorra?, hater å ikke ha spotter når jeg er i bodø.. Trene? HAHAHAHAAHA, åh. Gode gud. Ja, selvfølgelig. Elsker å drite meg ut foran en hel sal full av andre mennesker. Når da? Og hvilken frisk? Drar jo ikke på ett tidspunkt med så mye folk, å mestepartn er jo bare slappe jævla som ikke har noe de skulle ha sagt uansett. Like egentlig best det på sas, men har bil så har ikke noe å si. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 VET DERE HVA DERE ER BARE USANNSYNLIG SLEMME MOT MEG HERREGUD Se på det som kjærlig erting. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Drar jo ikke på ett tidspunkt med så mye folk, å mestepartn er jo bare slappe jævla som ikke har noe de skulle ha sagt uansett. Like egentlig best det på sas, men har bil så har ikke noe å si. Bra, jeg liker også det på SAS. Ring meg i morgen da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Koselig tur så lenge man slipper rushet uttafor oslo, hadde det ikke vært for 70-soner og gjennomsnittsmålinger da. :S Drar klokka ti herfra, så vi er raskt forbi Oslo ^^ Skal sikkert stoppe noen ganger på veien så mamma får plukka litt sopp... -.- Lenke til kommentar
felicity Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Se på det som kjærlig erting. <3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Drar jo ikke på ett tidspunkt med så mye folk, å mestepartn er jo bare slappe jævla som ikke har noe de skulle ha sagt uansett. Like egentlig best det på sas, men har bil så har ikke noe å si. Bra, jeg liker også det på SAS. Ring meg i morgen da. 13:00/14:00tia? Koselig tur så lenge man slipper rushet uttafor oslo, hadde det ikke vært for 70-soner og gjennomsnittsmålinger da. :S Drar klokka ti herfra, så vi er raskt forbi Oslo ^^ Skal sikkert stoppe noen ganger på veien så mamma får plukka litt sopp... -.- Har ikke du/dere nok sopp?! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Driver du å avtaler møter med småjenter, Primer4? Pass på, Storebror ser deg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 VET DERE HVA DERE ER BARE USANNSYNLIG SLEMME MOT MEG HERREGUD Drit i dem, 90% av oss på forumet er jo bare vanvittig tette i nøtta uansett. Har ikke du/dere nok sopp?! Hun får aldri nok sopp :/ Men hun trenger ikke engang plukke soppen, det holder ofte å bare ta bilde av den for å laste opp på soppforumet/registrere i databasen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Drit i dem, 90% av oss på forumet er jo bare vanvittig tette i nøtta uansett. Til deres informasjon, er nøtta mi veldig åpen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Drit i dem, 90% av oss på forumet er jo bare vanvittig tette i nøtta uansett. Til deres informasjon, er nøtta mi veldig åpen. hmm. Jeg ville ha tatt en sjekk på det. Det kalles fontanelle og pleier som regel å gro igjen når man er i babystadiet.. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg har kirurgisk åpnet min, bare for å bevise til folk at jeg har et åpent sinn for deres idéer. Er selvfølgelig uenig med idéene deres uansett, men jeg er i det minste åpen! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 I dag har jeg lært at jeg synes gutter som slåss er kjempehot og tennende, og hvis jeg mener noe annet er jeg en stor løgnhals som bare prøver å være politisk korrekt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 I dag har jeg lært at jeg synes gutter som slåss er kjempehot og tennende, og hvis jeg mener noe annet er jeg en stor løgnhals som bare prøver å være politisk korrekt Du er mao. som alle andre fjortisjenter? Skuffendes. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 I dag har jeg lært at jeg synes gutter som slåss er kjempehot og tennende, og hvis jeg mener noe annet er jeg en stor løgnhals som bare prøver å være politisk korrekt Kink.com har en side som heter Naked Kombat. Tror den er noe for deg. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 I dag har jeg lært at jeg synes gutter som slåss er kjempehot og tennende, og hvis jeg mener noe annet er jeg en stor løgnhals som bare prøver å være politisk korrekt Sjekk ut burgerkøen uttafor esso på Stjørdal, 10-15min etter at bamses har stengt. Om ingen sloss så fremprovoserer du bare noe, de trenger somregel ikke så mye grunn for å fyre i tottene på hverandre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Er du Stjørdaling? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Bodde dær fær da ventle. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Du er mao. som alle andre fjortisjenter? Skuffendes. I hvert fall i følge folka på KG. Jeg visste egentlig ikke dette om meg selv, og vil fortsatt benekte det, men min mening tells jo ikke, for jeg prøver jo bare å være politisk korrekt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Du hoppet glatt over å svare på posten min, Hedvig, Jeg tolker det dithen at du allerede kjenner godt til siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg