Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Me på frisken imorra?, hater å ikke ha spotter når jeg er i bodø..

Trene? HAHAHAHAAHA, åh. Gode gud. Ja, selvfølgelig. Elsker å drite meg ut foran en hel sal full av andre mennesker. Når da? Og hvilken frisk?

Drar jo ikke på ett tidspunkt med så mye folk, å mestepartn er jo bare slappe jævla som ikke har noe de skulle ha sagt uansett.

Like egentlig best det på sas, men har bil så har ikke noe å si. ;)

Lenke til kommentar

Drar jo ikke på ett tidspunkt med så mye folk, å mestepartn er jo bare slappe jævla som ikke har noe de skulle ha sagt uansett.

Bra, jeg liker også det på SAS. Ring meg i morgen da.

Lenke til kommentar

Koselig tur så lenge man slipper rushet uttafor oslo, hadde det ikke vært for 70-soner og gjennomsnittsmålinger da. :S

Drar klokka ti herfra, så vi er raskt forbi Oslo ^^

Skal sikkert stoppe noen ganger på veien så mamma får plukka litt sopp... -.-

Lenke til kommentar

Bra, jeg liker også det på SAS. Ring meg i morgen da.

13:00/14:00tia?

Koselig tur så lenge man slipper rushet uttafor oslo, hadde det ikke vært for 70-soner og gjennomsnittsmålinger da. :S

Drar klokka ti herfra, så vi er raskt forbi Oslo ^^

Skal sikkert stoppe noen ganger på veien så mamma får plukka litt sopp... -.-

Har ikke du/dere nok sopp?!

Lenke til kommentar

VET DERE HVA DERE ER BARE USANNSYNLIG SLEMME MOT MEG HERREGUD

Drit i dem, 90% av oss på forumet er jo bare vanvittig tette i nøtta uansett.

Har ikke du/dere nok sopp?!

Hun får aldri nok sopp :/ Men hun trenger ikke engang plukke soppen, det holder ofte å bare ta bilde av den for å laste opp på soppforumet/registrere i databasen.

Lenke til kommentar

I dag har jeg lært at jeg synes gutter som slåss er kjempehot og tennende, og hvis jeg mener noe annet er jeg en stor løgnhals som bare prøver å være politisk korrekt :)

Kink.com har en side som heter Naked Kombat. Tror den er noe for deg.
Lenke til kommentar

I dag har jeg lært at jeg synes gutter som slåss er kjempehot og tennende, og hvis jeg mener noe annet er jeg en stor løgnhals som bare prøver å være politisk korrekt :)

Sjekk ut burgerkøen uttafor esso på Stjørdal, 10-15min etter at bamses har stengt.

Om ingen sloss så fremprovoserer du bare noe, de trenger somregel ikke så mye grunn for å fyre i tottene på hverandre. :p

Lenke til kommentar

Du er mao. som alle andre fjortisjenter? Skuffendes.

I hvert fall i følge folka på KG. Jeg visste egentlig ikke dette om meg selv, og vil fortsatt benekte det, men min mening tells jo ikke, for jeg prøver jo bare å være politisk korrekt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...