Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde et øyeblikk dere snakket om alle Pepsi- og Ringnes-produkter der.

Det minte meg om når Aass hadde jubileum for et par år siden. Da fylte de et basseng med 50000L øl som var gått ut på dato, og hadde ølsvømme-konkurranse med masse deltakere. Bryggerimesteren sa innledningsvis at de burde ikke svelge det pga datostemplinga var gått ut, men for å gjøre det HELT udrikkelig tømte han en halvliter Ringnes oppi før start.

Ha-ha, husker det der. Du har snakka om det før. :p

Ofte i sammenheng med at jeg eller noen andre snakker dritt om Ringnes. ^^

Har forøvrig vært på fisketur. Fikk ikke noen fisk, men fikk filosofert litt der jeg satt på et svaberg ute ved sjøen mens brenningen slo innover meg. Etter hvert gav vi opp fordi det ble så mørkt at vi ikke så hvor vi gikk, og det var en lang vei tilbake til bilen - innebar blant annet å gå opp en fjellskrent og så gå på toppen av nevnte fjell som går rett ned i sjøen. Masse røtter og ujevn sti hele veien.

Men det var bra vi dro da vi dro, for i det vi kjørte derfra, kom den tetteste tåka jeg har vært borti. Vi kjørte i 10 km/t for å være sikker på at vi ikke kræsja med en av de mange hjortene som krysser veien oppi der. Så en meter foran panseret og det var det.

Lenke til kommentar

Kjøpte glass-cola og klarte selvsagt og knuse litt av tuppen da jeg prøver og ta av korken mot en mur. Fant ut at noen glassbiter var igjen i flasken. Burde jeg bekymre meg for å kanskje ha svelgt noen av dem ?

Du kan risikere å skjære magesekken. Det kan føre til indre blødninger og fordøyelsesproblemer. Magesyren din kan i verste fall begynne å renne ut og berøre andre organer. Dette kan føre til organsvikt og en transplantasjon vil være nødvendig.

Jeg har sett på House.

Endret av Kammizez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte glass-cola og klarte selvsagt og knuse litt av tuppen da jeg prøver og ta av korken mot en mur. Fant ut at noen glassbiter var igjen i flasken. Burde jeg bekymre meg for å kanskje ha svelgt noen av dem ?

Du kan risikere å skjære magesekken. Det kan føre til indre blødninger og fordøyelsesproblemer. Magesyren din kan i verste fall begynne å renne ut og berøre andre organer. Dette kan føre til organsvikt og en transplantasjon vil være nødvendig.

Jeg har sett på House.

Takk takk, det hjalp :p

Men litt seriøst, jeg liker ikke helt tanken.. Har gått 3-4 timer nå, burde det gå greit da ?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ring bare legevakta og hør med dem, så slipper du og bekymre deg.

Jeg har sett på House.

Jeg har sett på Oz. Der fikk en fyr knust glass i maten sin over lengre tid, i begynnelsen gjorde det ingen skade.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...