Barnabas Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Joa ^^ Herregud, så mange byer og steder jeg begynner å bli assosiert med etter en stund. Begynner å miste oversikten over hvor mange ganger jeg har flytta nå :S Overgrepsbarn, militærunge eller barnevernsbarn? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Fordi? vet ikke.. de lagde den sånn, antar jeg... Endret 15. august 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Eminem er tydligvis en fink "raper" http://www.facebook.com/pages/EMINEM-is-the-BEST-raper-ever/312197158527 Ahaha 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Joda, men hva gjør at du synes den er utrolig dum? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Trodde et øyeblikk dere snakket om alle Pepsi- og Ringnes-produkter der. Det minte meg om når Aass hadde jubileum for et par år siden. Da fylte de et basseng med 50000L øl som var gått ut på dato, og hadde ølsvømme-konkurranse med masse deltakere. Bryggerimesteren sa innledningsvis at de burde ikke svelge det pga datostemplinga var gått ut, men for å gjøre det HELT udrikkelig tømte han en halvliter Ringnes oppi før start. Ha-ha, husker det der. Du har snakka om det før. Ofte i sammenheng med at jeg eller noen andre snakker dritt om Ringnes. ^^ Har forøvrig vært på fisketur. Fikk ikke noen fisk, men fikk filosofert litt der jeg satt på et svaberg ute ved sjøen mens brenningen slo innover meg. Etter hvert gav vi opp fordi det ble så mørkt at vi ikke så hvor vi gikk, og det var en lang vei tilbake til bilen - innebar blant annet å gå opp en fjellskrent og så gå på toppen av nevnte fjell som går rett ned i sjøen. Masse røtter og ujevn sti hele veien. Men det var bra vi dro da vi dro, for i det vi kjørte derfra, kom den tetteste tåka jeg har vært borti. Vi kjørte i 10 km/t for å være sikker på at vi ikke kræsja med en av de mange hjortene som krysser veien oppi der. Så en meter foran panseret og det var det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Joda, men hva gjør at du synes den er utrolig dum? Jeg kan se et ord rett foran meg i en post. Så søker jeg på ordet og får ingen resultater søkte på "rød" og fikk ingen resultater også. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Kjøpte glass-cola og klarte selvsagt og knuse litt av tuppen da jeg prøver og ta av korken mot en mur. Fant ut at noen glassbiter var igjen i flasken. Burde jeg bekymre meg for å kanskje ha svelgt noen av dem ? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Og det er grunnen til at jeg ikke åpner flasker på den måten.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Kjøpte glass-cola og klarte selvsagt og knuse litt av tuppen da jeg prøver og ta av korken mot en mur. Fant ut at noen glassbiter var igjen i flasken. Burde jeg bekymre meg for å kanskje ha svelgt noen av dem ? Du kan risikere å skjære magesekken. Det kan føre til indre blødninger og fordøyelsesproblemer. Magesyren din kan i verste fall begynne å renne ut og berøre andre organer. Dette kan føre til organsvikt og en transplantasjon vil være nødvendig. Jeg har sett på House. Endret 15. august 2012 av Kammizez 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Kjøpte glass-cola og klarte selvsagt og knuse litt av tuppen da jeg prøver og ta av korken mot en mur. Fant ut at noen glassbiter var igjen i flasken. Burde jeg bekymre meg for å kanskje ha svelgt noen av dem ? Du kan risikere å skjære magesekken. Det kan føre til indre blødninger og fordøyelsesproblemer. Magesyren din kan i verste fall begynne å renne ut og berøre andre organer. Dette kan føre til organsvikt og en transplantasjon vil være nødvendig. Jeg har sett på House. Takk takk, det hjalp Men litt seriøst, jeg liker ikke helt tanken.. Har gått 3-4 timer nå, burde det gå greit da ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Ring bare legevakta og hør med dem, så slipper du og bekymre deg. Jeg har sett på House. Jeg har sett på Oz. Der fikk en fyr knust glass i maten sin over lengre tid, i begynnelsen gjorde det ingen skade. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hvilke byer? Oslo, Kirkenes, Trondheim og Sarpsborg. Men mye flytting innad i byene. Bare bytta skole en gang da, fra Trondheim til Sarp. Overgrepsbarn, militærunge eller barnevernsbarn? Absolutt ingen av delene. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) BLEH Endret 15. august 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) BLEH HELB Endret 15. august 2012 av Runar Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Første dag på VGS i dag. Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 da er nok festen over, men for al del, bare ta en tur så skal du få adressa hjem til de forskjellige. Var det dere som hadde barnebursdag i nabohuset? Det hang ballonger der, så koselig atte. var nok ikke oss, da vi ikke hadde ballonger. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Off to school, then. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Første dag på VGS i dag. VGS er oppskrytt. Lenke til kommentar
settings Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 er det ikke felles skolestart den 20? har jeg missa første skoledag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg