Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Krangling, diskusjon.

Det er da stort sett det samme.

Men det er mer cozypants med en diskusjon/småpreik enn krangling, tbh.

Iagree. Gleder du deg til Kaizers i kveld, da? :wee:

Venninnen til meg og Nie (som kommer hit i påsken HURRA!) skal dit hun òg. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SER DU, Nie? Ser du hva sånne idiotiske uttalelser bærer med seg? :|

Jeg... Jeg skal aldri gjøre noe sånnt igjen... Kan du tilgi meg?

Krangling, diskusjon.

Det er da stort sett det samme.

I beg to differ. oO

Lenke til kommentar

Det me denne filmen...

De må vere noko som går ann å lage... noko seriøst, for eg går på meida og kommunikasjon og den siste ideen min gjekk til hellvette!!

Fikk de til bra oppe i hovudet men når eg fekk det på papir? Nei.. då dreit eg i det... så no, to dagar før det skal leverast, skal eg skrive konsept, plot, og synopsis, og filmforteljing... til saman 2 sider..

Lenke til kommentar
Cola generelt smaker jo hestetiss, Zealuu.

Coca Cola Zero funker.

Coca Cola Light funker om kun den er på tilbud, og man er omtrent blakk.

Coca Cola funker kun på skolen, og kun fordi kaffen på skolen smaker piss.

Brus er tullball, cola er virkelig stygt. Fanta funker, da...

HEDNINGER.

Cola er godt. Ikke i absurde mengder, slik som noen synes å foretrekke det, men av og til. 0,33-0,5l om gangen.

Det samme gjelder for øvrig Fanta, Urge, Sprite, osv.

Og Cola > Cola Zero > Cola Light > Alle imposteurs inkl. Pepsi, som egentlig bare er godt om du liker smaken på kullsyre.

Fikk de til bra oppe i hovudet men når eg fekk det på papir? Nei.. då dreit eg i det... så no, to dagar før det skal leverast, skal eg skrive konsept, plot, og synopsis, og filmforteljing... til saman 2 sider..

Skal den lages på et senere tidspunkt? Skal det være en helaftens spillefilm, eller en kortfilm?

Preproduksjon er jo caek om du bare har en noenlunde grei ide. Og det er vel det du ikke har. Tid for brainstorming.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Hvilken dame?

Sånn dame som alltid skal på bussen når jeg er der. Enda verre er det at hun tar bussen kun noen holdeplasser som hun like gjerne kunne gått, snakk om 5 minutter maks. Og ja, hun har med seg barnevogn med tvillinger i twentyfourseven. Og hun ser ikke akkurat ut som den hyggeligste, men samtidig ikke direkte slem. Så bruker hun lang tid... sukk...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...