Gjest Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Er du kær, skal du like action, action-komedie og stoner-komedier og bro-komedier Alt annet er homo vøtt. Alt er homo vettu. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Er du kær, skal du like action, action-komedie og stoner-komedier og bro-komedier Alt annet er homo vøtt. Ikke sant. Jeg liker ikke bro-komedier eller noe som har med den bro-kulturen å gjøre. Ikke spesielt glad i komedier heller, eller de dårlige filmene som utgir seg for å være skrekk. De skremmer ikke for fem flate. Jeg liker drama, historiske, eventyr, action, fantasy, slasher ... Og romantiske komedier med Meg Ryan, Tom Hanks og / eller Nicholas Cage. Samt alt av Kevin Smith, Tim Burton og David Lynch. Nei, det er ikke rart i det hele tatt. Ingenting galt med å like romlemantiske filmer, selv om man er streit og gutt. Personlig er jeg veldig glad i de. Bra det da.. Er jo farlig å skille seg ut mener jeg..( skille seg ut og skille seg ut, Folk har vel forskjellig smak når det gjelder filmer?) Jepp, det vet jeg alt om. Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Er du kær, skal du like action, action-komedie og stoner-komedier og bro-komedier Alt annet er homo vøtt. Ikke sant. Jeg liker ikke bro-komedier eller noe som har med den bro-kulturen å gjøre. Ikke spesielt glad i komedier heller, eller de dårlige filmene som utgir seg for å være skrekk. De skremmer ikke for fem flate. Jeg liker drama, historiske, eventyr, action, fantasy, slasher ... Og romantiske komedier med Meg Ryan, Tom Hanks og / eller Nicholas Cage. Samt alt av Kevin Smith, Tim Burton og David Lynch. Nei, det er ikke rart i det hele tatt. Ingenting galt med å like romlemantiske filmer, selv om man er streit og gutt. Personlig er jeg veldig glad i de. Bra det da.. Er jo farlig å skille seg ut mener jeg..( skille seg ut og skille seg ut, Folk har vel forskjellig smak når det gjelder filmer?) Jepp, det vet jeg alt om. Takk, da har jeg en liten pekepinn, på hvilke filmer jeg bør lete etter. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Snip Når begynte du og bestemme hva som er homo og ikke? Jeg liker helmelk og dype knebøy, samt og se jenter i tights gjøre dype knebøy mens jeg drikker helmelk. Er du kær, skal du like action, action-komedie og stoner-komedier og bro-komedier Alt annet er homo vøtt. Alt er homo vettu. Homo og homo fru blom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg kan spørre deg om det samme. Jeg for min del liker ikke helmelk i det hele tatt. Eller tights. Verken på menn eller kvinner. Knebøy er greit nok, så lenge det ikke blir for mange av dem (noe som i min bok er ca 50 på rad). Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Skal man ta knebøy, jogge, eller gå for treningseffekten bør man ha noe tungt på ryggen eller i nevene mener nå jeg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Morgenstund har dritt i munn. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Morgenstund er tull i grunn. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Morgenstund har masse slimdritt i halsen som verken kan hostes opp eller svelges ned og dermed bare ligger der og forteller meg at dette kommer til å bli en kategorisk dårlig dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Kjenner følelsen. Eventuelt så mye slimdritt og faenskap i øya at uansett hvor mye du gnir deg, drypper deg, skyller øya eller hva søren, så blir det ikke bedre. Det har å gi seg innen 40 minutter, siden jeg har store planer om å kjøre til jobb i dag også. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 HEI TWITTER NEIMEN HEI PÅ DEG DU Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 brownies til frokost, lurer på om det er noe pizza fra i går også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Cosylan og kaffe. Det bør lanseres som en slags bygdecocktail. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Cosylan og kaffe. Det bør lanseres som en slags bygdecocktail. Hvordan er formen? Lenke til kommentar
settings Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Cosylan og kaffe. Det bør lanseres som en slags bygdecocktail. hvor mange uker med sjukdom enda? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Gud hvor jeg elsker å bytte psykologer og måtte gå gjennom hele historien min på nytt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Gud hvor jeg elsker å bytte psykologer og måtte gå gjennom hele historien min på nytt. Kan skrive under på den. Det er det gøyeste jeg vet om, faktisk. Vurderer å la det bli min nye hobby. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 HEI TWITTER HEI BLOGGEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg