Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du kær, skal du like action, action-komedie og stoner-komedier og bro-komedier

Alt annet er homo vøtt.

Ikke sant. Jeg liker ikke bro-komedier eller noe som har med den bro-kulturen å gjøre. Ikke spesielt glad i komedier heller, eller de dårlige filmene som utgir seg for å være skrekk. De skremmer ikke for fem flate.

Jeg liker drama, historiske, eventyr, action, fantasy, slasher ... Og romantiske komedier med Meg Ryan, Tom Hanks og / eller Nicholas Cage.

Samt alt av Kevin Smith, Tim Burton og David Lynch.

Nei, det er ikke rart i det hele tatt.

Ingenting galt med å like romlemantiske filmer, selv om man er streit og gutt.

Personlig er jeg veldig glad i de.

Bra det da.. Er jo farlig å skille seg ut mener jeg..( skille seg ut og skille seg ut, Folk har vel forskjellig smak når det gjelder filmer?)

Jepp, det vet jeg alt om.

Lenke til kommentar

Er du kær, skal du like action, action-komedie og stoner-komedier og bro-komedier

Alt annet er homo vøtt.

Ikke sant. Jeg liker ikke bro-komedier eller noe som har med den bro-kulturen å gjøre. Ikke spesielt glad i komedier heller, eller de dårlige filmene som utgir seg for å være skrekk. De skremmer ikke for fem flate.

Jeg liker drama, historiske, eventyr, action, fantasy, slasher ... Og romantiske komedier med Meg Ryan, Tom Hanks og / eller Nicholas Cage.

Samt alt av Kevin Smith, Tim Burton og David Lynch.

Nei, det er ikke rart i det hele tatt.

Ingenting galt med å like romlemantiske filmer, selv om man er streit og gutt.

Personlig er jeg veldig glad i de.

Bra det da.. Er jo farlig å skille seg ut mener jeg..( skille seg ut og skille seg ut, Folk har vel forskjellig smak når det gjelder filmer?)

Jepp, det vet jeg alt om.

Takk, da har jeg en liten pekepinn, på hvilke filmer jeg bør lete etter.
Lenke til kommentar

Snip

Når begynte du og bestemme hva som er homo og ikke?

Jeg liker helmelk og dype knebøy, samt og se jenter i tights gjøre dype knebøy mens jeg drikker helmelk.

Alt annet er homo vøtt.

Alt er homo vettu.

Homo og homo fru blom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...