Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Har du bittelitt flaks har du startkapital til leilighet på en sesong Edit: og er du ivrig nok får du jobb, de forventer heller ikke at du kan noe, (bortsett fra og stå på som faen) Endret 14. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Tror jeg står over. Det er mulig dette er grunnen til at du sliter med å få jobb. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Det er mulig dette er grunnen til at du sliter med å få jobb. Du har et poeng der. Jeg ender nok opp på et lager i nærmeste fremtid. Tror jeg unngår å flytte nordover for å komme meg på sjøen... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Yrkesfag <3, går ting sånn som jeg har linet de opp nå har jeg mitt første fulle årsverk i 2013<33 Edit: Det er mulig dette er grunnen til at du sliter med å få jobb. Du har et poeng der. Jeg ender nok opp på et lager i nærmeste fremtid. Tror jeg unngår å flytte nordover for å komme meg på sjøen... Trenger jo ikke flytte, er jo bare 24 timer med tog og 299kr fra en av norges sørligste togstasjoner til bodø. (for å putte ting i perspektiv) Endret 15. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Det sies at det er enklest å søke jobb, når man er i jobb. - Om det stemmer vet jeg ikke, mange som sier det i alle fall. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Det sies at det er enklest å søke jobb, når man er i jobb. - Om det stemmer vet jeg ikke, mange som sier det i alle fall. Tror gjerne på at det gjør deg mer attraktiv til arbeidsgivere ja. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Kansje jeg skal søke på tråler. Men må man ikke ha svindyrt sikkerhetskurs da? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Kansje jeg skal søke på tråler. Men må man ikke ha svindyrt sikkerhetskurs da? Her kan det være greit og være litt i dialog med nav, ellers så gjelder det å virke ivrig og motivert nok da kan man få jobb uten kontakter innafor eller erfaring. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Dersom det som står i mellom deg, og det å være en god medarbeider på en tråler. - Er sannsynligheten for at de sponser dette kurset på deg ganske høy. Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Uhm, nettopp gått opp form meg at jeg har en greie for Romantiske filmer... Er det litt rarT? om man er gutt? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Uhm, nettopp gått opp form meg at jeg har en greie for Romantiske filmer... Er det litt rarT? om man er gutt? *cough*fag!*cough* Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Uhm, nettopp gått opp form meg at jeg har en greie for Romantiske filmer... Er det litt rarT? om man er gutt? *cough*fag!*cough* Hahahah. Det værste med det hele er at jeg ikke er homo. såeh... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Nei, det er ikke rart i det hele tatt. Ingenting galt med å like romlemantiske filmer, selv om man er streit og gutt. Personlig er jeg veldig glad i de. Her kan det være greit og være litt i dialog med nav, ellers så gjelder det å virke ivrig og motivert nok da kan man få jobb uten kontakter innafor eller erfaring. Om man har flaks med NAV that is. Jeg prøvde å få de til å hjelpe meg med penger til å ta noe videreutdanning på nett, men det kom ikke på tale. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Uhm, nettopp gått opp form meg at jeg har en greie for Romantiske filmer... Er det litt rarT? om man er gutt? *cough*fag!*cough* Hahahah. Det værste med det hele er at jeg ikke er homo. såeh... Såeh?, har du knekk i håndledda og prada manpurse og? Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Nei, det er ikke rart i det hele tatt. Ingenting galt med å like romlemantiske filmer, selv om man er streit og gutt. Personlig er jeg veldig glad i de. Bra det da.. Er jo farlig å skille seg ut mener jeg..( skille seg ut og skille seg ut, Folk har vel forskjellig smak når det gjelder filmer?) Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Uhm, nettopp gått opp form meg at jeg har en greie for Romantiske filmer... Er det litt rarT? om man er gutt? *cough*fag!*cough* Hahahah. Det værste med det hele er at jeg ikke er homo. såeh... Såeh?, har du knekk i håndledda og prada manpurse og? hahaha. Ikke faen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Er du kær, skal du like action, action-komedie og stoner-komedier og bro-komedier Alt annet er homo vøtt. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Om man har flaks med NAV that is. Jeg prøvde å få de til å hjelpe meg med penger til å ta noe videreutdanning på nett, men det kom ikke på tale. Gjelder og få en fin dialog med dem, men man kan jo ha uflaks og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Om man har flaks med NAV that is. Jeg prøvde å få de til å hjelpe meg med penger til å ta noe videreutdanning på nett, men det kom ikke på tale. Gjelder og få en fin dialog med dem, men man kan jo ha uflaks og. Eller en dårlig sakfører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg