Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
]Da er jeg veldig spent på hva riktig te er. Har prøvd alle forskjellige typer te. Til og med på overprisa kafeer. Og jeg har drukket te med engelskmenn.

Vann, vann, vann, vann med melk i.

Te med engelskmenn er kardinaltabbe. I forhold til hvor mye te de drikker har de forferdelige tevaner.

Semi-relatert: Jeg har kjempelyst på en kopp Lapsang Souchang før jeg legger meg, men orker ikke finne kanne og kopper akkurat nå. Klokken er alt for mye i forhold til at jeg skal på jobb klokken syv i morgen. Meh.

Edit: Also, Lycantrophe sendte meg kaffe fra en plantasje i India! :')

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Vet jeg dessverre ikke, vi så bare selve plantasjen (og utsalget). Ingen tour på den biten :(

Hrmmrr. De fleste plantasjer har mikrobrenneri for å kunne drikke sin egen kaffe, eller, cuppe den, for å holde oversikten på kvaliteten og brenningsgrad osv.

De ser veldig mørkbrente ut, så usikker på hvilken bryggemetode jeg skal benytte meg av. Aeropress og mokakanne fer sure, men hrm. Filter, kanskje? Presskanne? Indisk kaffe er vanligvis veldig godt på presskanne.

Lenke til kommentar

Synes det er noe drit og ikke være 20 jeg :(

Kjøper lett en 5L flaske vodka på bursdagen :)

Edit:

Det kjipe med å bli 18 er at da er det plutselig 20 på alt. Det være seg konserter, sprit, utesteder etc.

Alle konsertene man vil på er det 20, også er det 18 på alt man ikke vil på

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...