dysfunctional Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Cola generelt smaker jo hestetiss, Zealuu. Hvasadu? O.o Cola er den beste brusen som finnes, etter Urge. Villa Champagnebrus kommer på en sterk 3. plass Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg savner VanillaCoke Endret 12. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Åh, den er jeg Nesten enig med deg i Håks! Urge er 1. plass for meg, så cola og så villa .. ehm hva heter den nå siden de ikke kan kalle den for champagnebrus? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Brus er tullball, cola er virkelig stygt. Fanta funker, da... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Null kaos, null stress... og null diskusjon! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Åh, den er jeg Nesten enig med deg i Håks! Urge er 1. plass for meg, så cola og så villa .. ehm hva heter den nå siden de ikke kan kalle den for champagnebrus? Urge er snart på vei opp på 1. plass. Begynner merkelig nok å bli lei Cola. :s Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Cola generelt smaker jo hestetiss, Zealuu....You shouldn't have done that, Jeremy. You really, really shouldn't have done that...Coca Cola Zero funker. Coca Cola Light funker om kun den er på tilbud, og man er omtrent blakk. Coca Cola funker kun på skolen, og kun fordi kaffen på skolen smaker piss. Pepsi funker til nød. Pepsi Max er godt. Pepsi Max Cappucino var forsmak på himmelen. Må den hvile i fred. Om Pepsi Max Cappucino var en forsmak på himmelen er jeg faen overlykkelig over at jeg skal til helvete. Jeg BRAKK meg FFS! Jeg brekker meg ikke av vann med kullsyre en gang, og DET er fælt, det.Åh, den er jeg Nesten enig med deg i Håks! Urge er 1. plass for meg, så cola og så villa .. ehm hva heter den nå siden de ikke kan kalle den for champagnebrus?Festbrus, tror jeg. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Villa Farris in my anus! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 <3 ååh! Jeg vil busse. Men det er litt kjipt alene. =( Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 ååh! Jeg vil busse. Men det er litt kjipt alene. =( Du kan busse med my anus! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Eplefe: Ja noe sånt! Jeg fant ihvertfall mack sin versjon.. Frukt Sjimpane.. LOL! http://www.mack.no/index.php?cat=28696 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Null kaos, null stress... og null diskusjon! Sant, sant, men folk må da innrømme at hva enn jeg sier, skaper nettopp det. Diskusjon. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Eplefe: Ja noe sånt! Jeg fant ihvertfall mack sin versjon.. Frukt Sjimpanse.. LOL! http://www.mack.no/index.php?cat=28696 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Sant, sant, men folk må da innrømme at hva enn jeg sier, skaper nettopp det.Diskusjon. Heter det virkelig diskusjon når folk får nok og klikker? For for meg ligner det på nedtonet krangling, nedtonet ene og alene fordi ingen vil ha ferie. oO Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Coca Cola Zero funker. Coca Cola Light funker om kun den er på tilbud, og man er omtrent blakk. Coca Cola funker kun på skolen, og kun fordi kaffen på skolen smaker piss. Pepsi funker til nød. Pepsi Max er godt. Pepsi Max Cappucino var forsmak på himmelen. Må den hvile i fred. Jeg .... Jeg elsker deg ... Og nå må man gjøre lekser resten av kvelden, som hver eneste dag den siste uken. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Den Store P, hold kjeft. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Coca Cola Zero funker. Coca Cola Light funker om kun den er på tilbud, og man er omtrent blakk. Coca Cola funker kun på skolen, og kun fordi kaffen på skolen smaker piss. Pepsi funker til nød. Pepsi Max er godt. Pepsi Max Cappucino var forsmak på himmelen. Må den hvile i fred. Jeg .... Jeg elsker deg ... SER DU, Nie? Ser du hva sånne idiotiske uttalelser bærer med seg? :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Krangling, diskusjon. Det er da stort sett det samme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Den Store P, hold kjeft. Rapporter da vel. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Krangling, diskusjon.Det er da stort sett det samme. Men det er mer cozypants med en diskusjon/småpreik enn krangling, tbh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg